Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Te pomadki zagościły u mnie już jakiś czas temu i grzecznie czekały na swoją kolej.  Jako że jestem wierna fanką pomadek matowych typu long lasting i zabranie się do testów troszkę mi zajęło. 
Ale stało się nadszedł dzień w którym wyciągnęłam je z szafki :)
Do mnie trafiły dwa odcienie czerwieni....jeden bardziej ciepły a drugi wpadający lekko w odcień pomarańczy  ( dla mnie bardziej na lato).



Ma dosyć wygodne opakowanie dobrze zabezpieczone przed torebkowymi uszkodzeniami;)
Z jeden strony znajduje się konturówka a z drugiej pomadka. Zarówno kredka jak i pomadka są niezwykle plastyczne. Pomadki zawierają w swoim składzie olejek arganowy dzięki temu usta są bardzo dobrze nawilżone. Ja postanowiłem zrobić sobie detox od matowych pomadek i niestety podczas panujących upałów okazały  się zbawienne. Ja niestety nie cierpię błyszczykow....używam jedynie na pomadkę i to w śladowej ilości by lekko wzmocnić efekt.
Nie byłabym sobą gdybym nie użyła tego kosmetyku w inny sposób. ...otóż świetnie niweluje cienie pod oczami.  Jeśli mialyscoe ciężka noc a w kosmetyczne brak czerwonego/różowego korektora. ....łapcie za czerwona pomadkę i makijaż i dzień stają się lepsze ;)


7 komentarzy: