Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Na Insta wiele z Was pyta o zapachy. Postanowiłam zrobić rekonesans internetowy aby poszukać ciekawych rozwiązań za niewielkie pieniądze;) czego się nie robi by żyło się łatwiej. Niestety nie każdego stać na lego  wiele razy to podkreślam.


Nie chodzi tu by kupować podróbki, ktoś nie po to wyrabia swoja markę by "Chińczyk to podrobił" i pół świata korzystało z podróbek (chociaż i tak korzysta). Mowa tu o inspiracjach w tym przypadku zapachowych. 

Dziś kilka zdań dosłownie (bo chyba nie potrzeba więcej) na temat zapachów z jednej perfumerii internetowej o nazwie "Replix" . Sklep oferuje szeroką gamę zapachów damskich i męskich. Perfumeria w swoim opisie ujmuje, że są to zamienniki/ odpowiedniki  o doskonałej jakości znanych światowych zapachów.

Dostajemy perfumetkę - ja nazywam to typem "torebkowym" o pojemności 33ml za cenę 15 zł. Jest wygodna. Opakowaniu zawiera opis danego zapachu i ma jak widać bardzo prostą grafikę ale uważam , że w tym przypadku proste znaczy lepsze. 

Zalety: 

1. Zamówiony towar dostajemy w 24 godziny czyli wręcz ekspresowo a to duży plus.
2. Cena - 15 zł to bardzo dobra cena za 33 ml. 
3. Opakowanie - bardzo wygodne, nie zajmuje dużo miejsca.


Wady:

1. Bardzo nietrwałe - zapach utrzymuje się u mnie max godzinkę góra dwie ( jednocześnie zaznaczam, że jest to tylko i wyłącznie moja opinia a każdy z nas jak wiadomo ma inne Ph i u każdej z nas zapach będzie utrzymywał się inaczej ).
2. Według mnie zapachy nie bardzo odpowiadają oryginałom więc nazwanie ich odpowiednikiem jest według mnie zbyt szumne. 



Podsumowując: Jestem średnio zadowolona z tych odpowiedników. Jeśli chodzi o sam zapach to jest bardzo ładny sam w sobie, niestety u mnie nie był trwały i chyba na tym zakończę swoja przygodę.
Ale nie dowiecie się jak nie sprawdzicie sami na sobie. U kogoś może się okazać to hitem i strzałem w dziesiątkę?

zapraszam : https://replix.pl/ 

6 komentarzy:

  1. wcześniej nie słyszałam o Replix, tego typu flakoniki trzymam w aucie lub torebce, używam gdy przed wyjściem z domu zapomnę się spryskać.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie niestety, ale często te ,,odpowiedniki" są dalekie od chociaż w połowie podobnych do oryginału. Fajnie, że o tym napisałaś ! Czasami warto poczytać takie opinie, żeby nie wydawać kasy na coś, co nas nie zadowala, albo jest dalekie od podobieństwa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu niestety;/ ale mam w jeszcze w kieszeni również inspiracje ale to juz inna liga i co najśmieszniejsze tansza a 5 leveli lepsza;) ale o niej napiszę niebawem;)

      Usuń
  3. O chyba coś nowego na rynku.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń