Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Post miał pojawić się już w piąteka ale mój blogger powiedział stop i postu nie dodał także jest dziś;)


Parę słów na temat dosyc niepozornego peelingu do twarzy marki Botame. Czemu niepozorny? a ponieważ wydawał mi się w konsystencji mega delikatny, pieknie pachniał. 




Właściwości (według producenta)

  • Daje efekt mikrodermabrazji
  • Pobudza mikrokrążenie
  • Skutecznie usuwa martwy naskórek
  • Wygładza skórę
  • Pozostawia skórę nawilżoną - brak efektu ściągania skóry
  • Zmniejsza efekt opadającej skóry
  • Wygładza drobne zmarszczki
  • Oczyszcza pory skóry
  • Zwiększa elastyczność skóry
  • Wspomaga regeneracje skóry
  • Odpowiednio pielęgnuje skórę
  • Sprawia, że skórę wygląda na bardziej odżywioną
  • Działa przeciwzmarszczkowo - spowalnia proces starzenia się skóry
  • Daje efekt odmłodzonej skóry - koryguje oznaki starzenia się skóry.

Moja opinia: Dla mnie niestety wbrew pozorom jest trochę za mocny, bardziej sprawdził sie u mnie jako peeling skóry niż twarzy. Po momo, że nakładałam niewielką ilość produktów to delikatnie się z nim obchodziłam to miałam wrażenie jakbym przejechała po twarzy papierem ściernym;/ po pierwszym razie miałam twarz mega czerwoną;/

Także u mnie nie sprawdził się tak jak miałby się sprawdzić docelowo. Jako peeling skóry jak najbardziej fajny ale do twarzy totalnie nie dla mnie. Ale mogę się taką a nie inną opinią usprawiedliwić ze moja skóra jest po prostu wrażliwa i czasem dobitnie pokazuje mi czego nie lubi.


Skład produktu:

Aqua, Alumina, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Mangifera Indica Extract, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Sodium Lauoryl Glutamate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Cl 75470, Benzyl Salicylate, d-Limonene, Linalool, Citronellol, Citral, Geraniol.


Miałyście podobny produkt?

Wasza, I.

9 komentarzy:

  1. Dla mnie chyba też byłby za mocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby w dotyku jest delikatny , najpierw po konsystencji miałąm wrażenie , że to krem ale potem było już gorzej. Ale do ciała jak dla mnie bardzo fajny i tak go stosuje.

      Usuń
  2. A ja lubie takie mocne peelingi, więc chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go w wersji dla Nacomi (to ten sam producent) I bardzo lubiłam - odpowiada mi takie mocne ścieranie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie do końca lubię się z peelingami w takiej formie

    OdpowiedzUsuń