Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Witajcie w poniedziałek,

Długie weekendy niestety mijają bardzo szybko i dopiero co zaczynamy cieszyć się z piątku a tu wnet znów poniedziałek. Nie wiem jak Wy ale ja zawsze w niedziele wieczorem łapię już deprechę, że trzeba rano nazajutrz wracać do roboty.
Ale dosyć już tematów przytłaczających ;) Ostatnimi czasy manicure hybrydowy cieszy się niezwykłym powodzeniem. Nie powiem, że i ja nie uległam tej modzie ale dzięki temu sporo firm wypuściło lakiery hybrydowe na rynek . Ja pokaże Wam dziś chyba mniej znaną firmę jaką dorwałam niechcący na Allegro. Sunny Nails i lakiery Lacco. Postanowiłam zaryzykować i chyba w tym moim ryzykowaniu nie będzie nic złego. Słoiczki są małe ale z tego co zauważyłam będą wydajne. Co do konsystencji jest ona nieco gęsta i to chyba jedyna rzecz do jakiej póki co mogę się przyczepić. Cena jest też nie najgorsza bo około 9 zł za 10 ml.


  Jeśli chodzi o gamę kolorystyczną to szczerze powiedziawszy nie bardzo wiedziałam na który kolor się zdecydować także postawiłam na klasykę - głęboka czerwień i zieleń.


Także moje drogie ja zabieram się za test i niebawem powiem Wam czy warto w nie zainwestować.

Czołem i do zo!;)

18 komentarzy:

  1. Taaaak hybryda teraz króluje :) Same bardzo lubimy testować nowe kolory i wzory ;) O tej firmie jeszcze nie słyszałyśmy ale coś nam się wydaję, że produkty tej firmy zasilą niedługo nasze szeregi :)
    Pozdrawiamy 4FS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) A ja się przyznam, że jeszcze nie miałam hybrydek :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)




    OdpowiedzUsuń
  3. wow, często staram się tu zaglądac i muszę przyznać ze blog bardzo się zmienił na duży plus, lepszy wygląd fajniejsze zdjęcia- gratuluję ładnie się rozwijasz oby tak dalej. I bardzo dobrze, że poszłaś w lakiery a akurat to mnie interesuje. Także będę sledzić dalej twoje poczynania. Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej bardzo dziekuję za miłe słowa i oczywiście zapraszam częściej;)

      Usuń
  4. Ja używam ich już kilka lat ;) jak dla mnie ich gęstość jest na plus, wcześniej pracowałam na żelach.... krycie fantastyczne �� używam ich jako koloru na zbudowane pazurki żelem. Dostępność kolorów również na plus ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do gęstości się przyzwyczajam, bardzo dobrze kryją i są trwałe, myślę, że zostanę z nimi na nieco dłuzej;)

      Usuń
  5. ja rowniez ich uzywam... Dlugo sie utrzymuja nie odpryskuja...choc trzeba je utwardzic nie co dluzej to wole je od semilaca... No i ta cena za 4 szt place tylko 29 zl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na Semilaca mam mega uczulenie niestety. A na Allegro tez kupiłam akurat za tą cenę:D

      Usuń
  6. ja rowniez ich uzywam... Dlugo sie utrzymuja nie odpryskuja...choc trzeba je utwardzic nie co dluzej to wole je od semilaca... No i ta cena za 4 szt place tylko 29 zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o takich lakierach. Używam tylko Semilac i jestem zadowolona, chociaż cena mogłaby być niższa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam zestaw lacco i jestem zawiedziona. Top do Dup... Matowe .mimo że robię wszystko jak trzeba.. mam lampę LED 48 W nowa więc lampy ok. Nakładam cienkie warstwy its i dalej po przetarciu Gel Cleaner sunny nails ( ta sama firma) są matowe.. pomocy no co zrobić aby był ten połysk....

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o pomoc.... Nie wiem już co jest nie tak ��.

    OdpowiedzUsuń