Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Obracając się nadal w temacie włosów...przechodzimy do farbowania.  Osobiście moimi włosami zajmuje się mój genialny fryzjer. Moje włosy stały się od około dwóch lat moim oczkiem w głowie...moim czarnym diamentem. Postanowiłam zatem poszukać nowej farby do włosów, która w stu procentach spełni moje oczekiania i nie wyrwała mnie cenowo z butów.
Grzebiąc w czeluściach internetów i przeglądając setki ofert trafiłam na kielecka hurtownię fryzjerską super-hair.pl i moje poszukiwania się zakończyły. 
Od około roku moje włosy są w kolorze czarnym i czasami we wszystkich jego odcieniach;) Zaznaczę , że nie farbuję włosów farbami drogeryjnymi ( po prostu mi nie służą) oraz nie farbuję sama włosów , ponieważ pofarbowana jestem cała a włosy niekoniecznie;) także zawsze jakaś piękna łatka mi z tyłu zostaje także oddałam się w ręce profesjonalisty;).

  
Postanowiłam wypróbować farbę z serii 3Deluxe farba do włosów 100ml. Farba w kolorze 1.0 black. Do tego dobrałam utleniacz 6% z tej samej firmy.  3DeLuXe Farba z wyciągiem kwiatowym Marigold i olejkiem arganowym. Produkt okazał się bardzo wydajny , ponieważ jak wstępnie ustaliliśmy z fryzjerem wystarczy mi na cztery spotkania. 







Za cenę tego produktu zapłacimy 15,90 zł także uważam, że jest to bardzo mało na tak dobry produkt, z tej serii zaopatrzyłam się też w odzywkę i szampon ale tym produktom poświęcę osobny post , ponieważ chyba dokonałam odkrycia roku;)

Jakie jest Wasze zdanie na temat farb profesjonalnych? Używałyscie?

12 komentarzy:

  1. Nie znam farb ani hurtowni;) ale dobrze wiedzieć na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że seria się sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas jestem wierna mojemu naturalnemu kolorowi włosów, jestem zbyt leniwa na farbowanie ich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam naturalne prawie czarne ale to brzydki czarny dlatego farbuję, co prawda raz na dwa miechy ;)

      Usuń
  4. Dawno już sama nie malowałam włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś farbowałam swoje włosy na czarno - raczej już nie powrócę do tego koloru ;) O tej farbie nigdy nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam platynowy blond....to dopiero porazka i wrocilam do czarnych...i wlosy do dzis są mi wdzieczne ;)

      Usuń
  6. Nie znam tej farby. Nie farbuję włosów od prawie 3 lat :)

    OdpowiedzUsuń