Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Rable...młodziutka firma wkraczająca na rynek kosmetyczny. Pierwszym produktem puszczonym w obieg okazał się punktor przeciwtrądzikowy. 
Moja cera już za młoda nie jest by ten kosmetyk używany był codziennie, chociaż jego zastosowanie dopasowane jest do każdego wieku. U mnie świetnie sprawdził się przed "tymi dniami".

Jest to unikatowy preparat do stosowania miejscowego, zarówno dla cery trądzikowej, jak i innych rodzajów cery. Ma prosty skład i skuteczne działanie. Wykazuje właściwości ściągające, wysuszające i przeciwzapalnie. Zapobiega powstawaniu obrzęków. Koi, lekko chłodzi i znieczula podrażnioną skórę.


Ma lekki mentolowy zapach i jest bardzo wygodny w aplikacji. U mnie kosmetyki tego typu sprawdzają się fajnie z tego względu, że jestem leniem niestety i nie lubię się zbytnio napracować. Aplikuję punktowo na noc w miejsca gdzie jest to konieczne, produkt ładnie zasycha a ja idę spać;) Rano zmywam i gotowe;) bye bye krosto!;)


Skład kosmetyku jest bardzo prosty:

GLINKA BIAŁA: Jedna z najdelikatniejszych glinek, zawiera wiele mikroelementów (głównie krzem, glin, żelazo, magnez, cynk i wapń) oraz sole mineralne. Wykazuje właściwości pielęgnacyjne oraz doskonale ściąga rozszerzone pory.
TLENEK CYNKU:Tlenek cynku o medycznej czystości. Wysusza wypryski, zabliźnia drobne ranki. Hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie wyprysków.
OLEJEK KAMFOROWY:Olejek eteryczny otrzymywany z długowiecznego, wiecznie zielonego drzewa cynamonowca kamforowego, działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Delikatnie znieczula podrażnione miejsca. Zapobiega powstawaniu obrzęków.
GLINKA ZIELONA:Reguluje proces wydzielania sebum i wspomaga redukcję trądziku. Ma właściwości silnie absorpcyjne , wiąże toksyny i substancje tłuszczowe.


Test tego punktora wypadł u mnie całkiem nieźle po mimo tak jak wspomniałam wcześniej nie używam go codziennie. Ma długą datę ważności także wystarczy mi na bardzo długo;)

Znacie?

7 komentarzy:

  1. Trądziku nie ma od dawna, ale czasami zdarzają się niemili goście, ale sporadycznie. Nie opłaca mi się więc zaopatrywać w taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ale co mięsiąc borykam się z różnymi niespodziankami także czasem warto miec cos podobnego. U mnie działa

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Great post dear. I m following you and I hope you follow back too 😊. Have a nice day
      deriasworld.blogspot.com

      Usuń
  3. nie mm problemów ze skórą ale warto mieć taki kosmetyk w zanadrzu na niespodziewane problemy

    OdpowiedzUsuń