Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Jakiś czas temu ogromną niespodziankę sprawiła mi marka AA. Znalazły sie w niej modne kolory pomadek w typie nude. Błyszczyk mający na celu powiększyc lekko usta , rozświetlacz w kamieniu , rozświetlacz w płynie oraz podkład i korektor w jednym.




Masełko-pomadki są bardzo delikatne. Dla mnie idelane kolory do makijażu codziennego czy biznesowego. Klasa i naturalnosc sama w sobie. Kolory są bardzo zbliżone do siebie . Jak dla mnie bardzo fajnie nawilżają usta. Jak dla mnie super sprawa;)

Zniewalająco kremowa, delikatna niczym masełko pomadka, bogata w wysoko skuteczne składniki odżywcze: olej z owoców acai i krokosza barwierskiego, witaminy A, E i C silnie nawilża odmładza i regeneruje delikatną i wrażliwą skórę ust, chroniąc przed pierzchnięciem, przedwczesnym marszczeniem i utratą barwnika skutkującą rozmyciem konturu ust. Ekskluzywna formuła z mikronizowanymi pigmentami HD nadaje ustom intensywny, głęboki, lśniący kolor i intensywną pielęgnację. Gama klasycznych, niezwykle eleganckich odcieni pomadki chroniącej młodość ust. W 100% przebadana alergologicznie.




Balsam LIP PUSH-UP do ust oczywiscie ust nie powieksza;) ale zajebiście nawilża. Jak dla mnie mistrzostwo świata w tej kwestii. JA osobiście stosuje go na noć. Ma gęstą konsystencję która nie spływa z ust. Rano mam jeszcze lekką oleistą poświatę. Akurat na tą porę roku taka bomba nawilżeniowa przyda się każdej z nas. Dla mnie mistrzostwo !



Jesi chodzi o rozświetlacze tez nie ma tragedii.  Rozświetlacz w płynie świetnie się sprawdzi wna piękne rożswietlenie skóry latem. Kamienny korygujący jest mega delikatny dalej jedynie lekki połysk i fajnie się sprawdza jako cień do powiek ;)


Podkłado-korektor....dla mnie jako korektor bo na twarzy wygląda okropnie;/ totalnie jak dla mnie nie trafiony ale jako korektor sprawdza sie super i takie ma u mnie zastosowanie. Ma fajną nieco ciężką konstystencję i utrzymuje się naprawdę długo. 


Jak dla mnie świetna paczucha;) dziękuję AA za pamięć;)

4 komentarze: