Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Ten szampon przywędrował wraz ze mną ze słonecznej... Łodzi. Oczywiście dorwałam go w strefie beauty podczas tegorocznej edycji spotkania See Bloggers. Do jego przetestowania zabierałam się dosyć długo ponieważ mojej zasoby szamponowe były dosyć spore postanowiłam nie otwierać wszystkich butelek na raz.




Zacznę tradycyjnie od opakowania. Proste acz efektowne. Bardzo wydajny. Fajnie myje i nawilża włosy. Nie wypłukuje koloru tak jak niektóre szampony potrafią. Nie mam po nim łupieżu a to dla mnie bardzo ważne bo większość szamponów drogeryjnych niestety muszę omijać szerokim łukiem.
Muszę przyznać , że szampon dawno mi się skończył i chciałam zobaczyc czy faktycznie jest fajny za każdym razem tak samo! i jest! Normalna cena w Ross to 25 zł ale to mega dobrze wydane pieniążki.


Kolejny plus to zajebisty skład:

Aqua (Water), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate (Derived from Coconut), Betaine. (Derived from Sugar Beets), Sodium Cocoyl Isethionate (Derived from Coconut Oil), Ammonium Cocoyl Isehtionate (Derived from Coconut Oil), Hydroxypropyl – cellulose (Derived from Cotton Fiber), *Punica Granatum (Pomegranate) Extract, *Euterpe Oleracea (Acai) Fruit Extract, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Caprylic/Capric Triglyceride (Derived from Coconut Oil), Panthenol (Vitamin B5), Glycerin (Derived from Vegetable Oil), *Tussilago Faffara (Coltsfoot) Flower Extract, *Achillea Millefolium (Yarrow) Extract, *Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, *Rosmariunus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, *Althea Officinalis (Marshmallow) Leaf Extract, *Chamomilla Recutita (Chamomile) Flower Extract, *Melissa Oficinalis (Lemon Balm) LeafExtract, *Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Polysorbate 20 (Derived from Coconut Oil), Citric Acid (Derived from Citrus Fruti), Dehydroacetic Acid (Derived from Cane Sugar), Ethylhexylglycerin (Derived from Vegetable Oil), Sodium Chloride (Derived from Salt), **Fragrance.
*Certyfikowane organiczne składniki.


Aktualnie produkt jest w promo za 16 zeta więc radzę się spieszyć;)

6 komentarzy:

  1. Faktycznie opakowanie bardzo fajne i zachęcające, nie miałam okazji testować ale chętnie bym to zrobiła :D

    Pozdrawiam ;)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy skład i piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inną wersję tego szampony ale czeka na swoją kolej, ciekawe czy u mnie też się dobrze sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń