Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Ostatnio wpadły w moje ręce kosmetyki marki Vosima. Dziś kilka słów i pierwsze wrażenia o pierwszym z nich. Szampon przeciw wypadaniu włosów oraz przyspieszający ich porost. Seria ma bardzo prostą niewyszukaną serię opakowań. Brak w niej kolorów i wyszukanych buteleczek.




Jeśli chodzi o rzecz, która mnie odstraszyła to ...zapach. Szampon pachnie jak pasta do czyszczenia nagrobków.... (przynajmniej tak mi się kojarzy). Lubię kiedy kosmetyk ładnie pachnie. Ale jestem skłonna to wybaczyć ze względu na działanie. Szampon ma działać a nie tylko ładnie pachnieć dla mojego widzi mi się.


 Zawiera same składniki czynne pochodzenia roślinnego między innymi dobrze wszystkim znaną glicerynę. Wykorzystano w nim  surowce pochodzące z upraw ekologicznych posiadających właściwości lecznicze!!! Jest to produkt wegański. W trosce o dobro zwierząt, szampon nie zawiera składników odzwierzęcych oraz pochodnych. Nie testowany na zwierzętach.WOLNY od szkodliwych i rakotwórczych substancji: SLS/SLES, parabenów, silikonów, alkoholu, PEG, glikoli, olejów mineralnych, sztucznych barwników, sztucznych substancji zapachowych.

Pomijając wspomniany zapach szampon wydaje się być wydajny. Używałam bardzo mało produktu by umyć włosy. Nie powoduje łupieżu i fajnie włosy nawilża. Po kilku myciach jest efekt mniejszego wypadania włosów. Zobaczę jak po skończeniu serii będzie wyglądać efekt "porostu". Pewnie pojawi się sporo włosów typu "baby". Mam wrażenie lepszej sprężystości i jakby lekkości włosów. Nie miałam dużego problemu z ich ułożeniem. Przeprowadziłam też eksperyment na przetłuszczanie. Zazwyczaj myję włosy o dwa dni. Teraz zostawiłam na cztery i co zauważyłam....było widać, że są "kilkudniowe" ale nie było widać rażąco , że są tłuste a niestety mam taką tendencję. 

Podsumowując całkiem fajny to kosmetyk. Jeśli ktoś tak jak ja bardzo boryka się w wypadaniem może śmiało spróbować zmierzyć się z jakością tej serii. niebawem napiszę jak sprawdzają się maska i odżywka z tej serii. Póki co jestem bardzo zadowolona!

8 komentarzy: