Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ostatnio dzięki uprzejmości drogerii internetowej JP Cosmetics miałam możliwość  przetestowania słynnego fixera ryżowego marki Ecocera. Już jakis czas temu buszując po Naturze pare razy do niego podchodziłam. Także bardzo się ucieszyłam kiedy do testów dostałam akurat ten kosmetyk


Puder jest mega delikatny, bardzo fajnie wygłądza, nie ma zapachu i dobrze wkomponowuje się w skórę. Można stosowac go jako utrwalenie całości makijażu ale i jeśli nie ma takiej potrzeby dobrze wypada w strefie T.


Ma bardzo proste opakowanie charakterystyczne dla tej marki czyli zielono-białe;) 

Puder ryżowy Ecocera zawiera drobno zmielony proszek z ryżu, który jest niezwykle lekki, transparenty, nie zatyka porów. Doskonale komponuje się z każdym odcieniem skóry – nie wybiela, ale wyrównuje jej koloryt ukrywając drobne niedoskonałości. Dzięki wyjątkowo gładkiej konsystencji nadaje cerze  jedwabisty wygląd, zmiękcza ją i wygładza.
Puder ryżowy Ecocera przedłuża trwałość makijażu i długotrwale matuje skórę, nawet w warunkach wysokiej wilgotności powietrza – dlatego chętnie sięgają po niego wizażyści i charakteryzatorzy. Nie zawiera talku, parabenów i jest produktem w 100% pochodzenia naturalnego.


Jeśli chodzi o aplikację to ja zdecydowanie wolę gąbeczkę, która znajduje się w opakowaniu czyli klasyka dla pudrów. Nie przepadam za aplikacją tego typu kosmetyków pedzlem. 

Generalnie sprawdza się całkiem nieźle, fajnie utrwala . Makijaż nie wyciera się szybko. Dobrze też sprawdził się jako delikana baza pod cienie. Ja staram się tego typu produktów nie używać codziennie ale raz na jakiś czas , kiedy mój makijaż wymaga pozostania na buzi nieco dłużej;) czyli jednym słowem fajnie sprawdza się na imprezy. 


Fajne jest to , że jak wspomniałam wcześniej składa się z naturalnych produktów i nie jest nieprzyjazny dla alergików. 
Nie wybiela cery tylko wtapia się w podkład, dając bardzo naturalny efekt lekko zmatowionej skóry.


Podsumowując- fajny produkt , który wystarczuy mi na bardzo długo ze względu na wydajność to po pierwsze a po drugie nie stosuję go codziennie.

Bardzo dziękuję drogerii JP Cosmetics za możliwość testowania.


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo, nie trzeba go dużo by użyskać zamierzony efekt. Robi robote

      Usuń
  2. Znam dobrze ten puder;)
    Fajnie tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam próbkę bananowego ale jeszcze nie ruszona stoi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że jeszcze nie dotarłam do bananka? dużo pozytywnych opinii czytałam , weć może się fajnie zapowiadac;)

      Usuń
  4. Miałam ten puder i bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń