Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Kilka słów na temat żelu kupionego przez totalny przypadek;) Wracając z największych targów urodowych w Polsce.....kupiłam Elementa w markecie i to w dodatku z gazetą;) fajnie prawda?

Skusiłąm się na ten żel ze względu na: dobre opinie i po drugie miał bardzo dobrą cenę;) a gazetę poczytałam przy okazji:D


Jak dotąd rzeżucha kojarzyła mi się jedynie ze Świętami Wielkanocnymi ;) nie byłam świadoma jak dże ma zastosowanie w kosmetyce;)


Peeling jest bardo delikatny, , pięknie pachnie, bardzo dobrze nawilża i zostawia bardzo delikany film na skórze. W tym przypadku peeling można stosować codziennie ponieważ zarówno rzeżucha jak i zawarty w kosmetyku węgiel aktywny są składnikami naturalnymi i nadają się nawet do skóry wrażliwej.


Skład:

Aqua, Glycerin, Cellulose Acetate, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Betaine, Propanediol, Betaine, Lepidium Sativum Sprout Extract, Pullulan, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Caesalpinia, Spinosa Gum, Carbon Black, Polyglyceryl-3 Caprate, Babassu Oil Polyglyceryl-4 Esters, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Microcrystalline Cellulose, Maltodextrin, Lactose, Xanthan Gum, Parfum, Acrylates/10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tetrasodium Glutamate Diacetate,Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Cyclohexane, Limonene, Linalool




Ja stosuję ten peeling codziennie. Mam fajnie nawilżoną i napięta skórę.  Peeling ma bardzo fajny delikatny zapach. Nie podrażnia. Przyznam, szczerze, że gdyby nie ten przypadkowy zakup pewnie bym go ominęła na półce w drogerii. A tak dzięki temnu bardzo chętnie przyjże się innym kosmetykom tej marki i juz jestem mega ciekawa jak się sprawdzą. 
Czasem chyba takie przypadkowe zakupy sa bardzo fajne. 
Wrażliwcom ale i nie tylko polecam z czystym sumieniem. 

ELEMENT COSMETICS - pierwsze starcie uważam za zaliczone ;)

2 komentarze:

  1. Nie stosowałam niczego tej marki, przyznam, że przydałby mi się żel z peeligiem bo ostatnio zaniedbalam sam zabieg złuszczania naskórka:D

    OdpowiedzUsuń