Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Bardzo długo się zastanawiałam nad zakupem tego podkładu. Miałam jeszcze spory zapas do zużycia innych podkładowych dobroci..jednak chęć i kobieca ciekawość zwyciężyła. Robiąc zakupy w Drogerii Natura oczywiście natknęłam się na promocję. Zapłaciłam za to cudo 18 zł także się opłacało. Musiał jednak sporo odleżeć bym zabrała się za jego test. 



Zacznę od tego, że fluid ma bardzo fajne opakowanie, chyba złote dodatki mają wskazywać na jego luksusowość;) Dużą zaletą tego podkładu jest to, że widać ile go ubywa i to mnie ucieszyło chyba najbardziej;) 


Kolor wybrałam idealnie. Sama konsystencja podkładu jest jednocześnie bardzo delikatna a jednocześnie fajnie kryjąca. Podkład- lekko ciemnieje na mojej skórze ale nie ma strasznej tragedii z tego powodu. Fajnie też łączy się z innymi kosmetykami i nie trzeba używać dodatkowo bazy bo podkład już ja w sobie ma ;)



Zawiera:
Olej migdałowy – chroni skórę przed wolnymi rodnikami i zabezpiecza przed utratą wody
Magnesy wilgoci – zapewniają natychmiastowe nawilżenie skóry, poprawiają elastyczność i gładkość
Ekstrakt ze złotej algi – wzmacnia i regeneruje barierę lipidową skóry, a także łagodzi podrażnienia i zapobiega zaczerwienieniom


Fluid-baza Cashmere multifunkcyjnie udoskonala cerę. Dzięki mikrosferom odbijającym światło niweluje wszelkie niedoskonałości i nierówności skóry oraz nadaje jej kaszmirową gładkość. Doskonale kryje i ujednolica koloryt skóry bez efektu maski. Lekka, kremowa konsystencja jest niezwykle przyjemna w aplikacji i perfekcyjnie dopasowuje się do naturalnego kolorytu cery. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom aktywnym zapewnia skórze luksusową pielęgnację. 


Podsumowując, podkład całkiem nieźle się sprawdza i chyba nawet lepiej teraz w zimowym czasie. Chętnie kupiłabym go ponownie chociaż wciąż szukam swojego numeru jeden w tym temacie;)

9 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama ma ten podkład, i bardzo sobie chwali. Efekt jaki daje mnie samej się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że pewnie byśmy się z tym podkładem dogadali :) Miałam kiedyś bazę rozświetlającą DAX i bardzo miło ją wspominam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kolorystycznie się nie spisał ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też ten podkład do twarzy z Cashmere (http://cashmere.pl/produkt/cashmere-make-up-blur-maxi-cover/) daje radę. Ładnie kryje niedoskonałości, matuje twarz, cera prezentuje się naturalnie.

    OdpowiedzUsuń