Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Naszła mnie wczoraj taka myśl, że ostatnio dosyć regularnie odwiedzam męskie blogi. Jak wiadomo blogosfera nie tylko babami stoi.

Chcę dziś w paru zdaniach dosłownie polecić bardzo fajne męskie blogi  na które zaglądam regularnie.




1. PigOut - zdecydowanie mój numer jeden. Nie ma dnia, żebym nie zajrzała co PigOut ma ciekawego do powiedzenia. To, że uwielbiam czytać o szarości dnia codziennego i zmaganiach z Brendonkiem i ciekawych spostrzeżeniach Madzi to standard. Ale koleś ma tak lekkie pióro, że gdyby opisał po swojemu skład Domestosa czytanie nie tylko wśród młodzierzy wzrosło by o 100 procent;) Wsyd się przyznać ( a w sumie może i nie wstyd) kolesia uwielbiam.

Polecam zaglądac nie tylko na bloga ale i na Insta i Fejsunia.



2. Agar i Piżmo czyli po męsku o perfumach. Tomek bardzo ciekawie opisuje męskie zapachy, którę nie ukrywam nieco pomagają odkryć zapachowe upodobania mężczyzn i poznać wiele mniej znanych producentów perfum. Ja perfumy kocham i większej mierze swój blog poszerzyłam o doznania zapachowe bardzo lubię zaglądac co nowego wrzucił Tomasz. Nie ukrywam, też , że blog Tomasz jest wizualnie bardzo elegancki i cieszy moje oko.

Polecam media Tomasza - Fejsunia oraz Insta.


3. Twoje Źródło Urody - nikt tak dobrze nie opisał kosmetyków jak Michał. Jak dla mnie chyba najfajniejszy blog urodowy, który czytuję regularnie. Michał to zdobywca Złotego Jabłka 2016 w kategorii blogowy odkrywca. Dzieki Michałowi miałam mozliwosc przystapienia do wielu fajnych testów za które bardzo dziękuję;)

Polecam media Michała - Fejsik i Instagram.



4. Łukasz Bier król makijaży. Blog Łukasza i jego makijażowe początki znam już od bardzo dawna. Pamiętam jak kilka lat temu sama zaczynałam malować Łukasz był już dobrym makijażystą dobrze znaym mi z Maxmodels. Później odkryłam, że Łukasz ma bardzo fajnego bloga i tak zazełam być tam stałym gościem;) Nie ukrywam, bardzo lubię i czasem podkradnę jakiś makijażowy trik do swoich celów;)


Polecam media Łukasza ;) Fejsik i Instagram;)




Takie moje małe mśkie blogowe typy ;) jakby dłużej się w to zagłębić pewnie odkryłabym jeszcze parę perełek ;)

5 komentarzy:

  1. Znam tylko ostatniego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie cieszy, że czytasz mojego bloga :) już niebawem ponownie odzyskam regularność wpisów jak i publikacji video i podcastów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat nie kojarzę, ale chętnie wejdę i poczytam
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń