Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


27 października miałam przyjemność (wielką przyjemność ) uczesniczenia w drugiej już edycji lotu Lubelskich Straszydełek organizowany przez dwie cudowne "czarownice" Sylwię (czerwonowusta) i Olę (malowane oczy).


Cała wycieczka rozpoczeła się pod zamkiem, do tam wraz z Wiolą i Gosią czekałyśmy na naszą driver Karolinę ;) swoją drogą dzięki dziewczyny za fajną podróż;) Zacznę od razu od tego, że takie zloty to nie "gifty" tylko ludzie. Bo z dziewczynami widziałam się poraz pierwszy a gadałyśmy jakbyśmy nie widziały się po prostu jakiś czas i to jest cholernie fajne.

Całym celem tego spotkania była nie tylko fajna rozmowa, picie czy jedzenie ale przede wszystkim zbiórka kasy na leczenie dla Bartka Roli, chłopca u którego wykryto zanik mięśni. Także jeśli ktoś z Was chciałby wrzucić symboliczne parę groszy będę wdzięczna (klik).

Spotkałyśmy się w bardzo klimatyczbnej restauracji "w Bramie", która słynie z bardzo dobrego jedzonka;) ale nie o jedzonko tu chodzi.

Pieniążki dla Bartka zbierałyśmy licytując fajne kosmetyki dzięki uprzejmości wielu sponsorów, bez których nie byłoby fajnej zabawy i zebranie tak sporej kwoty - 1300 zł, które już powędrowały do Bartka.
 Nie było by tylu wspaniałości gdyby nuie nasi sponsorzy!


Squad;)

Magda Mazgoo
Gosia EsyFloresy
Paulina Alterego Blog
Dominika Dyed Blond
Dianka Dajanalogist
Karolina Pitbajka 
No i ja;)
#naszaklasa ;)

Atmosfera była niezwykle ciepła, serdeczna z morzem, żatrów i anegdot;) Jak wspomniałam takie spotkania to nie prezenty tylko ludzie. Jak widać, większość dziewczyn zapewne znacie bo zjechały  z różnych stron Polski by się spotkać;) ( ukłony dla Madzi, któa przypędziła z nad morza ;*;)








Jeszcze raz bardzo dziękuję dziewczynom za możliwość uczestniczenia w spotkaniu i mam cichą nadzieję, że do zobaczenia za rok?


*zdjęcia na blogu zostały dodanie dzięki uprzejmości Sylwii ;) (czerwonousta.pl)

2 komentarze:

  1. Ale fajnie :) Zazdroszczę i mam nadzieje, że i mi się uda w przyszłym roku wyrwać na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń