Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Dawno nie było u mnie nic hybrydowego a skoro ostatnio dzięki uprzejmości marki Vasco do moich rączek wpadł całkiem fajny świąteczny set. 



W  magicznym pudełku znalazłam trzy świąteczne  kolory, najnowszą bazę budującą oraz top no wipe (który nie ukrywam bardzo mnie ucieszył - znacznie ułatwia on pracę)



Lakiery mają fajną, lekką konsystencję ale o dziwo niezłe krycie. Tak już po dwóch warstwach kolor bardzo ładnie się prezentował. 


Dlaczego wspomniałam o kolorach świątecznych? a dlatego, że kolory jakie dostałam to piękną głęboka czerwień....butelkowa ciemna zieleń oraz...złoto... (nadmienię, że zarówno czerwień wraz ze złotym mają najlepsze krycie).

Piękna czerwień pochodzi z najnowszej kolekcji Wonderland Pani Katarzyny Wolny, której dzieła możecie podziwiać na Instagramie Vasco. Dodam, że cała kolekcja przechowywana jest nie jak dotąd w czarnych buteleczkach a w białych co uważam jeszcze bardziej dodaje jej eleganckości.


Po około dwóch tygodniach od zrobienia lakier nadal się w miarę trzyma. Widać lekkie otarcia na czubkach ale to normalne. Nie odpryskuje, ni roluje (a i na takie trafiałam) i nadal zachowują błysk. 
Lakiery nie powodują u mnie reakcji alergicznych. 



Jeśli chodzi o bazę budującą jest ona bardzo gęsta, jednak nie spływa ona z płytki i bardzo dobrze współgra z lakierem i tworząc jakby dodatkowe utwardzenie paznokcia. Śmiało bym ją mogła porównać do lekkiej konsystencji żelowej.  Top jak już wspomniałam, iż nie trzeba go dodatkowo przemywać znacznie ułatwił mi robotę. nie wyciera się i daje ładny połysk. 


Podsumowując, chętnie sięgnę po inne kolory a udało mi się podejrzeć kolorki u innych dziewczyn i uważam, że Vasco ma bardzo dużo do zaoferowania. Jednym słowem dla każdego coś miłego. 

O nowinkach, konkursach dowiecie się także przeglądając fejsika marki Vasco.

Do następnego pomalowania;)

5 komentarzy: