Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Pewnie macie już mnie serdecznie dosyć, że ciągle katuję Was zapachowymi postami. No cóż musicie mi to wybaczyć;-) taki już mój #eterycznyswiat. 


Chociaż zapachy La Rive znam nie sięgam do nich zbyt często a jak już mam się za nie zabrać to raz na parę lat w celu zweryfikowania ich jakości;)
Postanowiłam jak zawsze przeszukać internety i tak trafiłam na 1perfumeria.pl i znalazłam tam chyba jedne z tańszych testerów. A dodam, że testery nie każda perfumeria ma w sprzedaży także "brawo Wy".

Nadszedł więc czas kiedy postanowiłam znów zainwestować w La Rive. Opinii na temat tych perfum jest milion i jedna. Jak wiadomo jedni kochają a drudzy nienawidzą a ja akurat sklasyfikowałam "po środku" bo ani tych perfum nie kocham ale też i nie nienawidzę.

Na tapet wędruje najbardziej rozpoznawalna kolekcja La Rive z kryształkami Svarowskiego:



La Rive Lady Diamond: chyba najbardziej rozpoznawalny zapach (wywnioskowałam to z komentarzy na Insta i z wiadomości prywatnych , które do mnie pisaliście). Mi osobiści ona przypomina Paco Rabane Lady Milion ale to tylko moja opinia. Zapach jest bardzo ciekawy, nie jest zbyt duszący i uplasowałabym go do prawie każdej kategorii wiekowej.


- Nuta głowy: bergamotka, mandarynka
- Nuta serca: brzoskwinia, kwiat pomarańczy
- Nuta podstawowa: piżmo, paczula


Mi osobiście zapach się podoba ale....jest nietrwały. Niestety tak rzadko sięgam po La Rive ze względu na kompletny brak trwałości i niestety nic w tej materii się nie zmieniło. Zapach utrzymuje się u mnie godzinę..może chwilę dłużej.


La Rive Pearl: z tym zapachem nie miałam wcześniej styczności. Jest chyba najdelikatniejszy spośród tych , które wybrałam. I chyba też najmniej trwały;/ 


- Nuta głowy: bergamotka, cytryna, czarna porzeczka
- Nuta serca: konwalia, petitgrain, róża, brzoskwinia, kaszmir
- Nuta podstawowa: drzewo sandałowe, szałwia, piżmo


Mi osobiście ten zapach nie przypomina żadnych znanych nam drogich perfum.  I chyba z niego jestem najmniej zadowolona.


La Rive Prestige Tender: Ten zapach od razu skojarzyłam z Euforią CK. Chyba najtrwalszy zapach z przedstawianych perfum. Nie ukrywam, że po niego sięgam najczęściej. 



- Nuta głowy: zielona nuta, owoc granatu, kaki
- Nuta serca: orchidea, lotos
- Nuta podstawowa: mahoń, piżmo, fiołek, bursztyn, nuty śmietany



Podsumowując jestem z zakupów zadowolona połowicznie;) Dlaczego, ponieważ zakupy uważam za średnio udane. Ale jestem zadowolona mega ze względu na to, że znalazłam tą perfumerię. Ma w swoich zasobach tyle innych marek o których nie miałam nawet bladego pojęcia, że istnieją i o niektórych dowiecie się niebawem ponieważ wyszperałam tam dosyć ciekawe zapachy;)

Zapraszam do zapoznania się z ich ofertą. Wysyłka w 24 h także mega szybko;)

11 komentarzy:

  1. ciekawe propozycje, szkoda, że z trwałością stroszkę słabo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumomaniaczka jesteś :D ale dobrze dobrze, będę potem wiedzieć co się sprawdza, bo mało jest takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszna💞kocham perfumy i połowę i tak oddaje mamie bo to taka sama perfumiara jak ja😍może w końcu trafię na ideal

      Usuń
  3. Markę La Rive lubię, ale żadnego z tych zapachów nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie kojarzę marek perfum oraz ich nut zapachowych :) Podoba mi się ten bały flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przeważnie zamawiając w ciemno jestem zadowolona, chętnie zajrzę do tej perfumerii

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne flakoniki, szkoda tylko, że z trwałością nie za dobrze. Chętnie się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń