Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jakiś czas temu dotarła do mnie srebrna biżuteria z kamieniem Elements Swarovskiego z najnowszej kolekcji Heart. La Vivre bo tak nazywa się firma to mały rodzinny interes, który istnieje na Polskim rynku już ładnych parę lat. A dziś chciałabym Wam pokazać klasykę samą w sobie czyli kolor Jet oznaczający lśniącą czerń , która będzie pasowała do niemal każdej stylizacji.



Biżuteria Swarovski w LaVivre  stanowi nieodłączny element niemal większości ręcznie robionych małych dzieł sztuki. ich klasyczny kształt i delikatność będzie stanowić piękny dodatek do stylizacji wieczorowych jak i casualowych.


Jako, że wielkimi krokami zbliża się zarówno Dzień Babci a zaraz za nim dzień Zakochanych jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent zachęcam do zapoznania się z bardzo ciekawą ofertą marki La Vivere.



Biżuteria wykonana jest ze srebra wraz z zaznaczoną próbą więc nie powinno nikogo uczulić. 

całość kompletu to koszt około 100 zł. 

Jak dla mnie póki co sprawuje się bardzo fajnie;)

20 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie! Ja mam kolczyki bardzo delikatne trójkąty i jestem nimi zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne <3 Całkowicie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie małe kolczyki, bardzo ładna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne delikatne takie mi się podobają)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przekonana, że własnoręcznie robiona biżuteria jest tym co kobiety lubią najbardziej. Ja również staram się ją w całości wykonywać sama. Ostatnio przyszły do mnie zapięcia https://pl.silvexcraft.eu/37-zapiecia więc teraz mogę bez problemu zakończyć wszystkie łańcuszki.

    OdpowiedzUsuń