Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ostatnio jakoś przepadłam w testowaniu jakości i trwałości perfum. Jakiś czas temu marka rozlewnia perfum REFAN zaskoczyła mnie małą zapachową niespodzianką.  


Do moich rąk trafiły buteleczki z dość znanymi dla mnie zapachami...Anioły i Demony czy taka klasyka jak Chloe. Buteleczki są dostępne w rozlewni w różnych wielkościach w zależności od potrzeb klienta. Do mnie trafiły klasyczne "torebkówki" czyli poręczny flakonik, który zmieści nam się tez do wieczorowej kopertówki.

Przyznam, że to mój "pierwszy raz" jeśli chodzi o jakiekolwiek rozlewnie i byłam bardzo ciekawa jakiej jakości będą zapachy.


W ofercie rozlewni REFAN znajdziemy ponad 250 odpowiedników dobrze znanych nam markowych zapachów z ceną myślę, że na każdą kieszeń.  Jeśli chodzi o zamówienia to ZAPRASZAM  na Facebook Refan ;) tam znajdziecie wszelkie info dotyczące zakupu i dobór zapachu;) 


Jeśli chodzi o inspiracje...te odpowiedniki, które do mnie trafiły znałam bardzo dobrze w wersjach oryginalnych ( szał na Chloe w różnych wariantach miałam będąc na studiach) tym było mi łatwiej ocenić ich jakość.  Zapach utrzymuje się stosunkowo długo (chociaż ta kwestia nurtuje mnie ciągle ze względu na porę roku) ok 6-7 godzin maksymalnie przynajmniej w moim przypadku. Ja nie ukrywam, że w ciągu dnia lubię czasem zapach "poprawić" jak pomadkę. 


Same zapachy są bardzo zbliżone do oryginału i mają bardzo wygodną buteleczkę wielokrotnego użytku. Flakonik ma bardzo wygodny, odkręcany atomizer. 
Firma przywędrowała do nas z Bułgarii i działa niezmiennie od 1991 roku na Polskim rynku. 

Podsumowując jestem mile zaskoczona jakością a zawsze myślałam, że rozlewnie nie są grosza warte. Teraz myślę, że można się nad nimi poważniej zastanowić;) 
Myślę, że za jakiś czas chętnie wrócę wypróbować inne warianty. Z ciekawostek dodam, że rozlewnia ma w ofercie także kosmetyki pielęgnacyjne i zaciekawiło mnie tam parę pozycji..ale o tym niebawem;)
Korzystaliście kiedyś z rozlewni? 

9 komentarzy:

  1. Znam tę rozlewnię ;) Ale widzę, że mają nowe flakoniki ;) Dawno nie zaglądałam na ich stronę, już lecę sprawdzić, co nowego mają w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na Fejsa tam jest najwięcej nowości i aktualności;)

      Usuń
  2. A ja nie znam tej rozlewni. Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już znasz;) ja znałam ale zdecydowałam się dopiero teraz

      Usuń
  3. Nigdy nie małam dobrych doświadczeń z rozlewanymi perfumami dlatego jakiś czas temu dałam sobie spokój. Może jednak jakość poszła do przodu i warto spróbować ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też myslałam, że to badziewie. A przynajmniej kiedyś tak było ale jakośc zdecydowanie poszła w górę

      Usuń
  4. coś czuje że bym je polubiła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że znalazłabym jakiś zapach dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń