Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



O kosmetykach zawierających Aloes było głośno na naszym #zlotlubelskichstraszydełek gdzie miałyśmy okazję wspomóc Bartka w potrzebie biorąc udział w licytacji. 
Na licytacji właśnie udało mi się dorwać balsam do ciała zawierający Aloes i rumianek marki Phyto Nature.


Jest wydajny bo ma pojemność 400 ml i ja do dnia dzisiejszego jeszcze go nie zużyłam.  Ma bardzo delikatną konsystencję i bardzo dobrze się wchłania. Pachnie delikatnie. Nie uczula.




 aloesowy balsam do ciała

 nawilża i regeneruje
 szybko się wchłania

Balsam do ciała marki Phyto Nature wzbogacony został ekstraktem z aloesu i rumianku. Aloes zapewnia optymalne nawilżenie skóry i regeneruje, natomiast wyciąg z rumianku działa na skórę kojąco i skutecznie ją wygładza. Nie zawiera parabenów i silikonów. Balsam szybko się wchłania, dzięki lekkiej konsystencji. Polecany do skóry normalnej i suchej.

Zarówno balsam jak i inne kosmetyki tej marki znajdziecie w Aptece;)

U mnie sprawdza się całkiem nieźle chociaż chyba lepiej sprawdzi się latem. Zimą moja skóra potrzebuje chyba "cięższych" kosmetyków;)

4 komentarze: