Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Tuż przed samymi Świętami marka "Nutka" zaskoczyła mnie małą paczuszką. Nutki raczej nie muszę Wam już przedstawiać, bo w moich postach pojawiał się już niejednokrotnie. Każdy kosmetyk pachnie przecudownie i to jest ich wielki atut a co najlepsze zapach jest wyczuwalny jeszcze przez długi czas! 
Przypomnę , że Nutka nie tylko moje serce skradła na spotkaniu See Bloggers. Paczuszka zawierała:


1. Mus pod prysznic - gruszkowy;)


2. Szampon do włosów - Hipoalergiczny o zapachu lnu ( love it!)



3. Mydło w płynie O zapachu piwonii i migdałów



4. Płyn do higieny intymnej - czarna porzeczka i białe kwiaty




Kochana Nutko bardzo dziękuję za pamięć i niespodziankę. Zużyję z największą przyjemnością.



To, że polecam Nutkę to wiadomo, jak dla mnie jedne z lepszych kosmetyków pielęgnacyjnych.

15 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądają i pewnie pięknie pachną...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna paczuszka ;) Mam od nich mus pod prysznic i szampon do włosów, ale jeszcze nie próbowałam. Ciekawi mnie to mydło i żel do higieny intymnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super niespodzianka, miałam ten gruszkowy żel .

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdę pisząc markę poznaje dzięki tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mi niezmiernie miło. Jak bedziesz miał okazję wypróbować to koniecznie przetestuj. Świetna też jest najnowsza seria konopna

      Usuń