Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Kolorówki w kobiecych kosmetyczkach nigdy za wiele. Tak jak każda kobieta kocham kolorówkę a jeszcze fajniejsze jest to , że jaram się tym co było mi nieznane. Markę So Chic! poznałam na mikołajkowym spotkaniu w Chełmie. Wtedy dostałyśmy perfumki, pomadkę matową, błyszczyk i cień do powiek o taki mały zestawik.



Teraz pokaże co ostatnio do mnie trafiło. Nie byłabym sobą gdybym się nie cieszyła najbardziej z podkładów i matówek bo nie ukrywam, że pomadki matowe kocham nad życie;) błyszczyków nie lubię i nie używam;) W moje ręce trafiły cztery odcienie od bladego różu po soczysta czerwień.


Pomadki bardzo dobrze się rozprowadzają, szybko wysychają i są nawet trwałe;) w moim przypadku nie wysuszają ust co jest naprawdę mega dużym plusem. Ja osobiście preferuję kolory ciemniejsze bo w takich po prostu najlepiej się czuję więc już wiadomo , które stały się moimi ulubionymi;)Dodam, że pomadki bardzo ładnie pachną a ja lubię jak kosmetyk ładnie pachnie, wtedy przyjemnej się go używa;)


Trzy fantazyjne kolorki Och Girl, aksamitne, fajnie się rozprowadzają. Może nie są to moje ulubione kolory ale mogą stanowić fajny akcent w codziennym makijażu;) 



Kolejny fajny produkt z paczki aksamitne podkłady, bardzo dobrze się rozprowadzają i nie ciemnieją na twarzy. Kolory zarówno naturalny jak i brzoskwiniowy są idealne do moje cery. Jak dla mnie z podkładem strzał w dziesiątkę. Bardzo się z tymi podkładami polubiliśmy.


Secik do brwi jak najbardziej spoko, ładne kolory nie wygląda bazarowo ładnie się rozprowadza jestem na tak ale liner niestety nie spełnił moich oczekiwań;/ niestety mnie uczula to po pierwsze a po drugie zupełnie się u mnie nie trzyma;/ 

Podsumowując: generalnie jestem bardzo zadowolona z kosmetyków jeden mały wyjątek mnie do nich nie zniechęcił. Jakość wysoka, cena mała to czego chcieć więcej?:) 

Znacie kosmetyki So Chic!?

6 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące produkty, ja nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne, kolorowe zdjęcia 😊 nie znam tych kosmetyków osobiście, chociaż nie raz je widziałam.

    OdpowiedzUsuń