Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Czerwień na ustach towarzyszy mi już od lat i chyba jest kolorem po który sięgam najczęściej. W nim czuję się po prostu najlepiej a w niepomalowanych ustach wyglądam mówiąc wprost "goło". Nadrabiam ostatnią moja nieobecność na blogu i trochę Was teraz pospamuję postami;) mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. 


Dziś powiem kilka zdań na temat pomadki na którą polowałam już od jakiegoś czasu i akurat było mi dane ją potestować. Jest to pomadka z Oriflame Giordani Gold. Giordani możecie znać ze słyszenia bądź i z własnych doświadczeń kosmetycznych używając ich podkładów bądź perfum. (perfumy mam i uwielbiam).

Pomadka ma płynną, dosyć oleistą formułę, która pozwala lekko nałożyć produkt na usta. Pięknie pachnie i ma niezwykle dobre krycie. Dużym plusem tej pomadki jest to, że nie wysusza ust chociaż jest pomadką o typie długotrwałym. ładnie zasycha na ustach jednocześnie nie tracąc swojego blasku. Nie ukrywam, że produkt niezwykle przyjemny w użytkowaniu.


Kolejnym plusem pomadki jest jej wytrzymałość. Serio trzyma się naprawdę długo. Jak dla mnie cała marka Giordani jest o nieco wyższym standardzie ale cena produktu jest dobra bo katalogowo około 30 zł więc jak na pomadkę to nie jest dużo. Bywają droższe o słabszej jakości. 


A tu moja parszywa mordka;) jak mówiłam aparat mnie bardzo nie lubi;)
(wiem wyglądam na zołzę ale zapewniam , że staram się nią nie być)




Podsumowując: Jedna z fajniejszych pomadek jakie miałam;)

1. Dobra cena
2. Świetna jakość
3. Piękny kolor i zapach
4. Długotrwałość
5. Nie wysusza ust
6. Oleista formuła
7. Kobieca

Jeszcze z ciekawostek jeśli ktoś potrzebuje Fotografa dla Firmy to polecam zajrzeć na tą stronkę, którą zapewne doskonale znacie--------> KLIK ;-)

6 komentarzy: