Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Całkiem niedawno zamówiłam sobie zestaw próbek marki Exscenti.pl . Ku mojemu zaskoczeniu dotarła do mnie małych rozmiarów paczuszka z zawartością nawilżanych perfumowanych chusteczek. Przyznam szczerze, że takiej formy jeszcze nie spotkałam. 




Szczerze to z taka forma niestety się nie polubiliśmy. Zdecydowanie wolałabym płynną formę. Chusteczka szybko wywietrzała zanim zdążyłam się dobrze przyzwyczaić do zapachu i to chyba jedyna wada tych "próbek". Nie powiem każdy zapach był bardzo ładny i chętnie się skuszę na jedna z propozycji bo nie mogłam do końca stwierdzić trwałości perfum. 


Nie mogło tez zabraknąć próbek dla mojej drugiej połowy w równie zaskakujących zapachach i tez pewnie skusimy się na jedną z propozycji. Nie ukrywam, że jestem mega ciekawa jak perfumy wypadną w swojej normalnej wersji;) zapowiada się lekki powiew luksusu za bardzo mały hajs. 
50 ml kupimy już za 24 zł (aktualna promocja - w cenie regularnej 34,99 zł.) a do zamówienia firma dorzuca 15 ml gratis. Także całkiem fajnie. 

Jestem ciekawa czy znacie ta pachnąca markę?

4 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZAPACHY MAJA BARDZO SPOKO ALE JESTEM CIEKAWA JAK WYPADNĄ JAKO PERFUMY A NIE JAKO CHUSTECZKI

      Usuń
  2. Już u kilku osób widziałam te perfumy. Zaciekawiły mnie te zapachy! :-)

    OdpowiedzUsuń