Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Kiedy dotarła do mnie ta przesyłka od marki @oceanic wiedziałam kto najbardziej ucieszy się z jej przetestowania. Oczywiście moja kochana mama. Ja mam jeszcze w miarę młodą buźkę więc z największą przyjemnością komplecik trafił w jej łapki. 


W komplecie była 5 ampułkowa kuracja liftingująca oraz hydrożel wypełniający zmarszczki. 

Koncentrat stosujemy punktowo w miejsca z widocznymi zmarszczkami, które błagają o w miarę szybką "korektę". Producent zapewnia, że efekt wypełnienia i napięcia zobaczymy już po 2 minutach. Owszem jest efekt ale nie jest on spektakularny i zajmuje to chwilę dłużej niż dwie minutki. Koniec końców naprawdę działa. Z tego co mama mówiła sięga po niego coraz częściej. 

WSKAZANIE: do punktowego stosowania na miejsca, które potrzebują natychmiastowego wygładzenia:

1. zmarszczki wokół oczu                             
2. opadajaca powieka                              
3. "worki" pod oczami                                   
4. zmarszczki mimiczne                               
5. zmarszczki poziome na czole                        
6. tzw. "lwia" bruzda   


Hydrożel ma formułę mega nawilżającą a taki "zastrzyk" nawilżenie nie ukrywajmy potrzebny jest w każdym wieku. Chociaż moja mama nigdy nie narzekała na suchość skóry bardzo polubiła ten żel zwłaszcza na dzień. Skóra stała się lekko naprężona przez co nie musiała używać tylu kremów nawilżających jak kiedyś. 
Przeznaczony jest do wszelkich typów cery ze wskazaniem zmarszczkowym. 

SKŁADNIKI AKTYWNE: neuropeptyd BIO-Genetic G3 (stymuluje proces odnowy skóry sprawiając, że staje się ona wyjątkowo gładka i napięta. Kompleks AQUA-LYS (bogaty w kwas hialuronowy i związki cukrowe intensywnie nawilża i działa przeciwzmarszczkowo). Formuła oil-free.

Podsumowując, prezent udany, mama zadowolona każde kupić kolejne opakowania a że dzień matki już za tydzień chyba sprawię jej kolejną niespodziankę ;)

Znacie te produkty?

13 komentarzy: