Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Już jakiś czas temu wpadło w moje ręce mydełko do mycia pędzli od marki @nanshy . Firmę znam bardzo dobrze - bo zaopatruję się w pędzle Tej marki. 





Mydło zapakowane jest w metalowy pojemniczek z którego bardzo łatwo się korzysta.  Pachnie cudnie cytrusowo i zapach utrzymuje się po wyszorowaniu pędzli bardzo długo. Szorowanie pędzli ułatwiają podkładki silikonowe. Ja osobiście polubiłam prostokątną bo po pierwsze; można ja nałożyć na rękę a po drugie ma lepszą powierzchnię do czyszczenia.




Mydło jest bardzo wydajne, ja już mam go bardzo mało ale przy codziennym używaniu wystarczyło na bardzo długo. Po umyciu pędzli a następnie przy kontakcie ze skórą nie powodowało żadnych reakcji alergicznych ani innych niemiłych skórnych niespodzianek. 

Podsumowując jestem bardzo zadowolona i skuszę się ponownie na ten produkt. Uważam, że jest jednym z fajniejszych produktów do mycia pędzli. 

Słowo od ojca prowadzącego:

Naturalne, wegańskie i wolne od okrucieństwa mydło. Przeznaczone do czyszczenia gąbek, a także pędzli wszystkich rodzajów (z naturalnym lub syntetycznym włosiem). Bezalkoholowa, łagodna formuła zawiera olej kokosowy oraz witaminę E, które pozostawiają włókna idealnie miękkie i czyste. Produkt perfekcyjnie oczyszcza akcesoria do make-up'u z resztek makijażu, martwego naskórka, brudu, olejów czy bakterii, dzięki czemu zapobiega powstawaniu infekcji skórnych, podrażnień oraz wyprysków. Mydło posiada subtelną, cytrusową nutę zapachową. 

Znacie?

10 komentarzy: