Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska




Niedawno wraz wieloma dziewczynami i naszą "mentorką" Laderte przez którą zostałam zaproszona -  przyłączyłyśmy się do akcji Oriflame #wzwiazkuznatura.
Cała akcja ma za zadanie podniesienie świadomości dbania o nasze środowisko. Ziemia jest naszym wspólnym domem i wspólnym dobrem więc nie możemy pozwolić jej powoli umierać. Każdy z nas powinien wiedzieć jak drobne codzienne czynności ułatwiają nam wszystkim wspólną egzystencję.
Naszym celem jest pomoc  innym w budowaniu świadomości dbania o środowisko





Ja nie będę owijała w bawełnę i mówiła jaka to ja porządna, cudowna i robię wszystko cacy - nie. Śmieci nigdy nie segregowałam , zawsze wszystko wrzucałam do jednego wora. Ale "nawrócił" mnie mój mąż, który kładzie na to duży nacisk i przy nim wyuczyłam się pewnych czynności, które weszły mi w krew. 



Ja znalazłam mały sposób na szklane butelki - chociaż te zawsze wyrzucaliśmy w miejsce im przeznaczone. Ale te nieco ładniejsze oczywiście po alkoholach przerabiałam na flakony do kwiatów albo na karafki. Jak Wiecie też mam sporą kolekcję perfum i tu też znalazłam zastosowanie bo szkło potłukłam na drobniutkie kawałeczki i służą mi teraz jako dodatek do zdjęć;)


Nie ukrywam, że mimochodem teraz zerkam na opakowania - czy są biodegradowalne i staram się kupować bardziej świadomie. 



Jak już jesteśmy w temacie zapachowym to moje najnowsze cudo- Lucia. To bardzo kwiatowy ale zarazem delikatny zapach. trafiony dokładnie w dziesiątkę i moje zapachowe gusta. Chociaż mój mąż stwierdził,że pachnie jak odświeżacz do łazienki ;-) ale z tego co też czytałam to wiele osób tak uważa;) ale dla mnie zapach jest po prostu piękny. Wiele do życzenia pozostawia jednak trwałość ale to woda toaletowa więc tego można się spodziewać. Wadą jest dla mnie też cena bo uważam, że w stosunku do jakości jest zbyt wygórowana.







Po więcej informacji o nowościach zapraszam do Klubu Konsultantek.







Wracając do tematu segregacji to ciocia Edytka powie Wam więcej ;)



2 komentarze: