Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Wiosna i maj w tym roku nas nie rozpieszczają...cytując jest "Wyjątkowo zimny maj"  i mam nadzieję, że czerwiec ugości nas mocnym słonkiem.ale skoro jesteśmy w temacie wiosennym należało by się porządnie wyszorować;) żartem mówiąc mydlanych nowości dostarczyła mi marka @enklare za co jej bardzo dziękuję.


Dla opisania w kilku zdaniach Enklare jest polską marką, która od wielu już lat pała miłością do tworzenia kosmetyków naturalnych i swoją pasją zaraża innych.  Przyznam szczerze, że jest to moje pierwsze starcie z marką niczym Kapitana Ameryki z Zimowym Żołnierzem.  

W moje ręce wpadło ręcznie robione mydełko, sól do kąpieli (o mega pięknym zapachu!) oraz płatki mydlane do prania i kąpieli. 

1. Mydło ;)




Białe mydełko o neutralnym zapachu ani drażniącym ani jakoś szczególnie ładnym ( a ja lubię jak mydełka pachną). Dobrze opakowane , fajny pomysł na prezent. Nie wysusza skóry co jest jego sporą zaleta. Jest bardzo wydajne bo mydlę nim i mydlę a mydło jest tak samo duże jak było.  Z ciekawostek powiem , że niebawem na moim Instagramie będzie kolejne rozdanie między innymi z akcentem od marki Enklare;) także bądźcie czujni. Mydełko opakowane jest w biodegradowalną celulozę i nie zawiera tych wszystkich "złych" duperszmitów slsów -sresów itp.

2. Płatki mydlane do mycia i płatki mydlane do prania.



Akurat tu obie partie wzięłam do prania bo myć się tym ni cholery  nie mogę. Moje boskie -rubensowskie ciało nie toleruje mydła. Chociaż nie wiem jakby było ono nawilżające i tak zawsze moja skóra jest na maxa ściągnięta i sucha - smuteczek. ale jeśli chodzi o pranie to sprawdza się to całkiem dobrze. Plam nie ma, pachnie ładnie i nie uczula;) także plus.

3. Sól -mój ulubieniec




Ta sól to zdecydowanie mój numer jeden! Zapach ma przepiękny i bardzo intensywny. Przyznam, że mam otwarte pudełko w łazience bo jej zapach unosi się w całym pomieszczeniu o połączeniu z woda nie wspomnę. Jak dla mnie najlepsza sól do kąpieli jakie miałam do tej pory. Już nie zamienię jej na inną  (protestuję chętnie , nie powiem nie;). 


Znacie markę @enklare?

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do tej pory żadnej styczności z tą marką. Ale czuję się zaciekawiona.. Mydełka tego typu bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obiło mi się o uszy, ale chyba jeszcze nic nie testowałam :) sól fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń