Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Moja pierwsza styczność z marką @BasicLab. Dużo o niej czytałam ale też koleżanki bardzo chwalą te kosmetyki. Traf chciał, że dziewczyny na spotkaniu #summerchalangebyblogger (o spotkaniu napiszę niebawem) ogarnęły właśnie ta markę. 

Ja Wybrałam sobie odżywkę do włosów bo akurat ten kosmetyk schodzi u mnie niemalże wiadrami. Co mnie urzekło w tym kosmetyku? Chyba wszystko począwszy od opakowania i wygodnego dozowania a skończywszy na działaniu. 



Odżywka mega dobrze się rozprowadza na włosach jednocześnie nie powodując ich obciążenia. łatwo się zmywa a włos staje się mega mega gładki. Akurat ja mam przysłowiowe pięć włosów na krzyż to wydaje mi się , że produkt dodatkowo dodaje im objętości.


Podsumowując dokonałam cakiem niegłupiego wyboru co wzbogaciło APTETYT na więcej. 

8 komentarzy: