Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Tworzę rękodzieło - artykuły dla dzieci, dla dorosłych, elementy wystroju wnętrz, biżuterię oraz wszystko, co mi podpowie wyobraźnia. Zmierzając się z nią, stworzyłam własną pracownię, w której daję upust swoim pomysłom oraz, w której prowadzę warsztaty z szeroko pojętego rękodzieła. Zapraszam!
Natalia





Autorkę tych słów poznałam przez totalny przypadek. Otóż potrzebowaliśmy jakiegoś małego prezentu na chrzciny siostrzeńca. Długo nie wiedzieliśmy co kupić aby mały miał po pierwsze coś na pamiątkę a po drugie, żeby kiedyś miał skojarzenie , że to od nas. Mój małżonek wówczas przypomniał sobie, że jego koleżanka tworzy małe dzieła sztuki i ma swoją małą pracownię. I tak poznałam Natalię. 

Natalia - niezwykle ciepła i serdeczna osóbka, o wielkości jej talentu nie będę wspominać bo nie zmieści się w całym tym tekście;)





Nasz wybór padł na "batmanowy" kocyk a powyżej macie jeden ze wzorów jakie Natalia ma w swojej ofercie. Gwarantuję, że każdy maluch będzie miał piękne sny pod takim kocykiem. Oprócz kocyków znajdziemy tam ozdobne poduszki, biżuterię, torebkę tzw. Nerkę, czy ostatnimi czasy moja miłość czyli torebki. Na torebki przyznam - zachorowałam a jeden wzór skradł moje serce doszczętnie. Ale jeśli chcecie zobaczyć więcej prac Natalii koniecznie zajrzyjcie na jej media (wszystkie odnośniki podam na końcu wpisu - więc musicie doczytać;)







Jeśli nie macie pomysłu na prezent koniecznie musicie trafić do pracowni "Manatki" gwarantuję, że nie wyjdziecie z pusta ręką. Wspierajmy nasze małe lokalne przedsiębiorstwa bo w nich siła. Ja tam wrócę jeszcze nie raz może Natalia nauczy mnie szyć bo mi niestety Bozia manualnych talentów nie dała i nawet prosta sprawa przyszycia guzika jest dla mnie niczym Everest. Ale uwierzcie mi nie jestem sama z tym problemem.  

Mistrzyni pakuje swoje dzieło, które trafi niebawem do małego Superbohatera;)





Jak obiecałam podaję Manatkowe media:

Facebook ------>klik
Instagram-------> klik



Brak komentarzy: