Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Nie tak dawno miałam przyjemność dzięki uprzejmości marki @Oceanic oraz Michałowi z bloga @TwojeŹródłoUrody gościć w swoich progach nowości od @Long4Lases a właściwie krio-nowości. Przyznam, że bardzo czekałam jak produkty będą się sprawowały na moich kudłach. Jak do tej pory produkty tej marki sprawowały się u mnie całkiem nieźle więc byłam bardzo pozytywnie nastawiona.


Słowo od producenta, a właściwie to kilka słów...

Specjalistyczny szampon przyspieszający wzrost włosów, zawiera struktury micelarne, które zapewniają dokładne i skuteczne oczyszczenie włosów i skóry głowy. Innowacyjne działanie szamponu oparte na EFEKCIE KRIOTERAPII, dzięki kompleksowi ICEtech-2, który działa na włosy niczym chłodny kompres: domyka łuski, ujednolica kształt i wydobywa ich blask. 3-RAPIDgrowth łączy w sobie trzy składniki roślinne (kiełki soi i pszenicy, tarczyca bajkalska),które działając bezpośrednio na mieszki włosowe, hamują wypadanie włosów, stymulują ich wzrost i poprawiają ich ogólną kondycję. Ekstrakt z algi śnieżnej koi i nawilża skórę głowy, jednocześnie zapewniając ochronę przed czynnikami zewnętrznymi czy kosmetykami do stylizacji włosów. Receptura szamponu nie zawiera SLS/SLES i parabenów, które podrażniają skórę głowy oraz wysuszają włosy.


Moja opinia:
 Przyznam, że wiązałam wielkie nadzieje z tym szamponem a zrobił mi teksańską masakrę po której moje włosy ledwo doszły do siebie. Miałam takie siano na głowie, że żaden szanujący się rolnik by się takiego siana nie powstydził. Wysuszyło mi je na maksa jak tylko można było je wysuszyć. O matko i córko i to po jednym myciu. Jeśli chodzi o jego właściwości oczyszczające to miałam chyba najczystsze włosy na całej kuli ziemskiej.  Mój totalny zawód jeśli chodzi o ten szampon...a jeśli chodzi o to całe krio....to nie czułam kompletnie nic oprócz wściekłości po wyschnięciu kudłów.  Tyle na temat szamponu. Dodam, że to tylko i wyłącznie moja opinia. Czekam na opinię mojej mamy rodzicielki do której rąk szampon powędrował zobaczymy co powie siła wyższa ;-)


Jeśli chodzi o maski do włosów jest o niebo lepiej ale w moim przypadku działają one lepiej z innymi produktami. Efekt krio jest mały ale wyczuwalny. Włosy nie są sianowate ale tez nie jakieś mega super ekstra . Maseczkami również podzieliłam się z mamą i czekam na jej opinie bo co dwie głowy to nie jedna...wiadomka;-)

Co producent nam ciekawego pisze?

Specjalistyczna maska przyspieszająca wzrost włosów, dodatkowo regeneruje i wzmacnia zniszczone, osłabione włosy, odbudowując je od środka. Innowacyjna formuła maski wykorzystuje EFEKT KRIOTERAPII, dzięki kompleksowi ICEtech-2, który działa na włosy niczym chłodny kompres: domyka łuski, ujednolica strukturę i wydobywa ich blask. Unikalny system 3-RAPIDgrowth łączy w sobie trzy składniki roślinne (kiełki soi i pszenicy, tarczyca bajkalska), które synergicznie stymulują wzrost włosów, inicjując nową fazę anagenową, dającą początek nowym włosom, dzięki czemu zwiększa się ich objętość i stają się one bardziej lśniące i podatne na układanie. Ekstarkt z algi śnieżnej zmiękcza włosy, ułatwiając ich stylizację i rozczesywanie. Receptura maski nie zawiera SLS/SLES i parabenów, które podrażniają skórę głowy oraz wysuszają włosy.
Wskazania: Do włosów osłabionych, potrzebujących pobudzenia fazy wzrostu.

Podsumowując: trochę się zawiodłam na tych kosmetykach ale nie zraziło mnie to ani trochę do tej marki. Dlaczego? a dlatego, że miałam inne produkty które totalnie spełniły moje oczekiwania i założenia. Więc ja jej nie skreślam. To, że nie sprawdziły się u mnie to wcale nie znaczy, że ktoś inny nie będzie piał z zachwytu podczas ich stosowania. Takie moje małe odczucie, ile włosów tyle oczekiwań i działań;)
Jestem mega ciekawa kto jeszcze ze mną testował te produktu bo niektóre opinie już czytałam.

14 komentarzy:

  1. Szampon też mnie rozczarował, ale z maseczka się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczka jeszcze daje radę, może to nie moja wieka miłość ale nie ma tragedii

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety w każdej marce znajdzie się jakaś " czarna owca" kosmetyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się całkiem nieźle spisały te kosmetyki, ale przyznam, że wzrostu włosów nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O marce slyszalam ale kosmetykow nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam już sporo o tej krioterapii ale to w kosmetykach to chyba ciężko o taki cudny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z maską zależy u kogo, czytałam, że niektórzy mieli dosłownie lodowisko na głowie

      Usuń
  7. Czytałam już o nich sporo na blogu i może z ciekawości skuszę się na maskę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń