Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Abyście nie tęsknili za postem zapachowym dziś przychodzę do Was z całkiem niezłą propozycją zapachową i cenową od marki BI-ES. Długo w Biedronce polowałam na ten zapach ale zazwyczaj zastawałam jedynie testery. Wywnioskowałam, że zapach jest rozchwytywany. I w końcu w mojej rodzinnej miejscowości dorwałam za jedyne 14,99 złotówek czyli cena za 100 ml bardzo niska. Zapach jest słodki ale zapada w serce, nie dusi i utrzymuje się ku mojemu zdziwieniu naprawdę długo.



Opakowanie minimalistyczne ale bardzo subtelne . Jednym słowem cieszy oko a za taką cenę cieszy i portfel.


Przyznam szczerze, że to mój wakacyjny faworyt. Mimo słodkiego zapachu jest bardzo lekki. Cieszy mnie to, że BI-ES dba o klienta i mega szybko na rynku pojawiają się nowości. 

Znacie może ten zapach?

7 komentarzy:

  1. Muszę się za nim rozejrzeć :) Możliwe, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromną fanką słodyczy zapachowej! Osobiście również preferuję lekkie i słodkie aromaty, a jeśli dostępne są w tak przyjaznej cenie, to nie dziwię się, że tak szybko znikają one ze sklepowych półek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze tego zapachu, ale lubię perfumy Bi-Es :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie się za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń