Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

efektima
Płatki pod oczy Efektima

Z marką @efektima trochę się już znamy i nawet pokuszę się o stwierdzenie, że nawet się lubimy. W moich dotychczasowych zasobach trochę ich kosmetyków już miałam i żaden nie sprawiał większych problemów. (masła do ciała chyba nie przebije nic-totalna petarda!)


Ale dziś o relaksie miało być. Do moich rąk wpadły  3 rodzaje płatków pod oczy. Ślimakowe, Detoxowe i Shiny;-) 


black detox
Black Detox


Moda na czarne trwa - idealne na nieprzespana noc. Skóra jest nawilżona, rozjaśniona i wypoczęta. Wszystko dzięki ekstraktowi z alg czy węglowi bambusowemu. Fajnie tez radzi sobie z sińcami i workami pod oczami. 


efektima
Snail&Vitamin C

Ślimak, ślimak pokaż...płatki pod oczy. Te chyba polubiłam najbardziej. Delikatne i nawilżające. Miałam wrażenie delikatnego ukojenia...lekkiego chłodu. Jak do tej pory większość kosmetyków ze śluzem ślimaka mnie nie zawiodły.


Efektima
Shiny Look


Błyszcz! Lśnij! czyli płatki Shiny...te płatki chyba najlepiej zwalczyły moje cienie pod oczami ale też mają zbawienne działanie na suchą skórę. Jeśli mamy chwilę czasu rano radziłabym ich używać o tej porze dnia:D


Płatki pod oczy Efektima


Podsumowując - dla mnie totalna petarda. Szczerze polecam wydanie 5 złotówek na małą przyjemność;)

10 komentarzy: