Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



To, że kocham perfumy to już wiecie bo bardzo często o tym wspominam. Moja miłość do perfum nie maleje.  Pomyślicie, że pewnie mam pełne szafki perfum - owszem nie mylicie się tak jest ale większość oddaję. Głównie rodzinie albo najbliższym koleżankom, których znam upodobania zapachowe. Dać komuś perfumy w prezencie ? Ryzykowne i staram się tego nie praktykować. Ile ludzi na świecie tyle preferencji. Do sedna. Ostatnio zaszalałam jak widać na fotkach i kupiłam na necie  parę dla mnie nowości zapachowych a konkretnie na Horex.pl oczywiście sklep znalazłam na fejsie. Postanowiłam kupić kilka zapachów po chyba za 30 ml 7 zł. Cena banalna....



 MAYbe Cosmetics firma jak dotąd mi znana z nowości, które totalnie mnie zauroczyły.  Maluchy wyglądają bardzo efektownie nie ukrywam. Wysyłka mega szybko. Perfumki przychodzą w ładnych pudełeczkach, dobrze zabezpieczone. Opakowania mnie totalnie kupiły, na półeczce wyglądają bardzo efektownie.



Wszystkie zapachy to oczywiście inspiracje jedne mnie lub bardziej udane. Wszystkie wybrałam metodą "chybił-trafił" i sama do końca nie wiedziałam jaki zapach dostanę. Jak już przyszły większość udało mi się rozpoznać. Czyli klasyka jak zielona herbata, Angel czy Euphoria.




Teraz moment mniej przyjemny czyli trwałość. Tu perfumy poległy na całej linii (jak zwykle zaznaczę, że to tylko i wyłącznie moje zdanie ). Trwałość u mnie zerowa , po mimo wylania na siebie połowy flakonika zapach za chwilę się ulatnia i go nie czuć. Najmocniejsze okazały się Nymph, L'eau Vie i Fury resztę przemilczę. Jednak trochę poszperałam w internetach i okazuję się , że marka ma o wiele więcej do zaoferowania i ma w ofercie całkiem fajne i trwałe zapachy (czytałam wiele opinii dziewczyn zarówno na blogach i opiniach w różnych sklepach). Także skuszę się na bank na coś innego. Dodam , że akurat wiele z tych pozycji już oddałam. (moja mama lubi to). 


Jestem ciekawa czy znacie te perfumy? jeśli miałyście inne doświadczenia chętnie poczytam;)

13 komentarzy:

  1. flakoniki są piękne, ja też większość perfum oddaję dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy ani tych zapachów, ale ciekawa jestem czy znalazłabym wśród nich coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank🥰❤️jest mega duży wybór a to tylko namiastka

      Usuń
  3. Szkoda że są nietrwałe, ale ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze nie sa trwale. Flakoniki piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flakoniki i zapachy uwielbiam ale trwałość u mnie kiepska ale może
      u Ciebie będzie trwalsze

      Usuń
  5. Fajnei wygladają, tylko szkoda że kiepsko z trwałością

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się z nimi spotykam, ale czuję się zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doceniamy tak głębokie poszukiwania perfum na stronach naszej drogerii :) przede wszystkim cieszymy się, że przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń