Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Pora na podsumowanie moich kolejnych pielęgnacyjnych zdobyczy. Do marki Christian Laurent mam małą słabość, która wynika ze świetnej jakości produktów za niewielkie pieniądze. To już moje kolejne produkty z tej firmy więc wiedziałam, że śmiało mogę na nią liczyć. Przeliczyć się nie przeliczyłam. Na co postawiłam tym razem?



1. Pisaki do brwi to mały makijażowy dodatek: 




To moje pierwsze starcie z tego typu kosmetykiem do brwi i zżerała mnie ciekawość jak wypadnie na moich gęstych ...zazwyczaj najlepiej sprawdzają się u mnie cienie.  W tym przypadku efekt jest mega delikatny i naturalny chociaż ja nie ukrywam lubię mocniej zarysowane brwi. Ale na szybko sam pisak serio daje radę;)



2. Diamentowy krem i superskoncentrowane serum...



Od razu cieszy oko design tych kremów...ocieka złotem. Przyznam, że tak ładnego opakowania dla kremu jeszcze nie miałam. Sam wygląd już mnie jara. Oba kremy mają mega delikatną konsystencje , która bardzo szybko się wchłania. oba kremy pięknie pachną! Skóra jest pełna blasku, fajnie napięta i nawilżona. Jestem mega zadowolona z obu produktów. Kilka słów na temat kremu od producenta:


Skoncentrowana formuła kremu, bogata w drogocenne składniki, została stworzona z myślą o intensywnej, ekskluzywnej pielęgnacji odmładzającej dla każdego typu cery. Aksamitna konsystencja zmysłowo otula skórę, zapewniając natychmiastowy efekt głębokiego odżywienia i wygładzenia.
PYŁ DIAMENTOWY doskonale odmładza wygląd skóry, wspomaga regenerację i subtelnie rozświetla.
24K ZŁOTO działa ujędrniająco i głęboko nawilża.
neuroPEPTYDY najnowszej generacji działają silnie przeciwzmarszczkowo i liftingująco.
PLATYNA wyrównuje koloryt skóry, odżywia i wygładza.
RESVERATROL to jeden z najbardziej skutecznych antyoksydantów. Neutralizuje wolne rodniki, działa regenerująco i przeciwstarzeniowo.


Innowacyjna formuła potrójnie skoncentrowanego serum skutecznie relaksuje zmarszczki mimiczne w okolicach oczu i ust, działa silnie wygładzająco i napinająco. Serum zmniejsza widoczność „kurzych łapek”, cieni pod oczami i zmarszczek wokół ust, dzięki czemu przywraca twarzy młodzieńczy i wypoczęty wygląd. Skóra pozostaje doskonale napięta, gładka i jędrna.
PYŁ DIAMENTOWY doskonale odmładza wygląd skóry, wspomaga regenerację i subtelnie rozświetla.
24K ZŁOTO działa ujędrniająco, przeciwzmarszczkowo i głęboko nawilża.
ARGIRELINA i kompleks proNEURO BOOST rozkurczają mięśnie mimiczne, gwarantując natychmiastowy efekt liftingu i ujędrnienia.
PLATYNA wyrównuje koloryt skóry, odżywia i wygładza.
Serum tworzy na powierzchni skóry błyskawicznie napinającą mikrosiateczkę, która redukuje widoczność zmarszczek i linii mimicznych.


Podsumowując : wszystkie produkty w pełni spełniły moje oczekiwania zarówno estetyczne jak i kosmetyczne! 
Kremy kupimy w granicach 65 zł w Rossmannie i czasem można natrafić na fajna promkę! szczerze polecam .

10 komentarzy: