Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Pora pokazać Wam co przywiozłam z ostatniego Zlotu Lubelskich Straszydełek. Przypomnę, że pieniążki a aukcji trafiły do Łukasza;) Serdecznie dziękuję wszystkim sponsorom, że wsparły nie tylko nasze spotkanie ale przyczyniły się do małej cegiełki, która trafiła właśnie do Łukasza;)


1. Laq.pl  -  tej marki chyba nie muszę przedstawiać;)Oni nigdy nie zawodzą a w tym roku przedstawili nam swoje nowości czyli Dzikusa z Lasu i kocicę- oba zapachy są totalnie obłędne.


2. Sklep Kej także zawsze wspomaga nasze spotkania;) nie ukrywam, że to moje pierwsze starcie z hydrolatami i jestem bardzo ciekawa kto wygra tej bój czy Kej czy Ja;)


3. Uzdrovisco - totalna nowość i totalny odjazd. Mają jak dla mnie jedne z lepszych pielęgnacyjnych kosmetyków. Szturmem weszli na rynek i szturmem go zdobywają. Tym razem wpadła do mojej kolekcji maska rokitnikowa -  ma moc;)



4. I marka Essence...poszalała;) serdeczne mega dziękuje za tak piękną paczkę;) jednym słowem będzie malowane a sami zobaczcie co było zawartością;)








5. Francuskie Perfumy: Markę dobrze znam i jestem jej wierna już od dłuższego czasu. Nie zawodzi jakością , ceną i trwałością.  Dzięki nim tak naprawdę przestałam się bać testować różne inspiracje zapachowe. Tym razem numer 711 jeśli jesteście ciekawi co to obowiązkowo wpadnijcie na stronkę FP ;-)


6. BioDermic - marka dotąd mi nieznana więc tym bardziej miło będzie ją odkrywać;)


7. Nie zabrakło także marki Bielenda, która każdej z nas podarowała bazę pod makijaż. Moja akurat sprawuje się co mega fajnie. Nie zapycha, przedłuża wartość makijażu, fajnie matuje...zobaczymy co dalej. Poniżej także moja wygrana licytacja...jestem mega ciekawa jak te produkty się sprawdzą,póki co powiem tylko , że mega pięknie pachną.



8. Marka Kolastyna zadba o naszą zdrową opalenizną na przyszłe lato;)


I to by było na tyle;) niektóre produkty pojawią się jeszcze na blogu także śledźcie;)

7 komentarzy: