Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska




Jakiś czas temu wpadł w moje ręce peeling do ciała z solanką prosto z kopalni soli w Wieliczce. Nie ukrywam, że byłam nim bardzo zaintrygowana. Opakowanie bardzo efektowne i eleganckie zawierało w sobie niewielkich rozmiarów słoiczek. Peeling jest bezzapachowy i bardzo oleisty.






Wbrew pozorom kosmetyk jest bardzo wydajny bo niewielka już jego ilość robi dużą robotę. Peeling jest gruboziarnisty i mega oleisty. Fajnie nawilża skórę i po peelingowaniu ja już nie muszę już używać balsamu. Skóra jest napięta i bardzo gładka.


Jak dla mnie kosmetyk jest mega dobry, jedyną rzeczą do jakiej już mogłabym się przyczepić to jest bezzapachowość , lubię jak kosmetyk pachnie ale to już tylko i wyłącznie moje widzi mi się. Peeling serdecznie polecam. Solnych wieliczkowych kosmetyków jest cała masa i zachęcam do zapoznania się z całą serią DermiSalt.  Jak dla mnie dobrze zainwestowana kasa;)

8 komentarzy:

  1. ja już wolę jak coś nie pachnie, niż jakby miało śmierdzieć, bo jak mi coś nieładnie pachnie, a mogłoby i działać cuda, to ja nie będę w stanie tego używać, choćby nie wiem co :D
    a ja lubię peelingi solne i cukrowe! więc może może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no każdy woli inaczej;) nudno by było jakby każdy lubil to samo;)

      Usuń
  2. Z Wieliczki jeszcze nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne opakowanie! Uwielbiam peelingi :) Też lubię jak kosmetyk ładnie pachnie, ale jeżeli dobrze działa to mogłabym znieść bezzapachowość :)

    OdpowiedzUsuń