Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Masz znajomych co w niedalekiej przyszłości biorą ślub a znacie się jak łyse konie? i wiecie, że możecie poszaleć z prezentem?? Kasa na prezent to wiadomo...ale zamiast kwiatów możecie sobie pozwolić na więcej? Niech inni widzą, że jedzie młoda para....



Tablice rejestracyjne ślubne na prezent? Why not...wydatek rzędu 30-50 zł a przyda się jako nietuzinkowa ozdoba a para młoda nie będzie musiała sobie tym detalem zaprzątać głowy a Wy rzucicie swoją małą cegiełkę do organizacji. Ja osobiście bym się cieszyła.


Co myślicie o tego typu prezencie?

2 komentarze:

  1. Takie tablice to rewelacyjny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie tablice mogą być ratujące sytuację szczególnie jak młodzi decydują się na dekorowanie auta samodzielnie - tak było w przypadku mojej przyjaciółki. I wtedy ja cała na biało lubująca się dekoracyjnych gadżetach wręczam im naklejki i jedynie obserwuje z satysfakcją jak im schodzące ciśnienie przemienia się w spontaniczną radość i ulgę. A od siebie mogę dodać, że genialnym dodatkiem do prezentu są ręcznie robione kartki ja np: kupiłam tutaj https://artyferia.pl/katalog/na-okazje-slub-kartki. Przepiękne i nietuzinkowe projekty, które po latach są wyjątkową pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń