Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Cześć robaczki, jak tam po Świętach ? Brzuszki pełne? barszcz wyjedzony do ostatniej kropli? Skoro tak to zapraszam na dosłownie parę zdań na temat maseczek jakie przywiozłam po ostatnim spotkaniu w Chełmie.  Marka Orientana podarowała każdej z nas nowości w postaci 3 masek Glow... Różową, złotą i niebieską.



Naturalna niebieska maseczka Hotunia. Każda maska daje wielkie glow;p O każdej z tych masek mogę powiedzieć praktycznie to samo , skóra jest naprężona, jędrna i nawilżona.

DZIAŁANIE NATURALNEJ MASECZKI DO TWARZY GLOW NIEBIESKA HOTUNIA:
ogranicza wydzielanie sebum,
oczyszcza,
nawilża,
zmniejsza pory,
matowi,
daje efekt GLOW na skórze!
AKTYWNE SKŁADNIKI:
Ekstrakt z hotujni z wyspy Jeju,
Ekstrakt z chinowca,
Witamina B3.



Różowa maseczka pachnie bosko, słodkimi wiśniami! na początku miałam mega problem ze zmywaniem tej maski bo uwaliłam całą umywalkę...ale Madzia Mazgoo podpowiedziała by nałożyć grubszą warstwę i maska ładnie ściągnie się jak peel off.

DZIAŁANIE NATURALNEJ MASECZKI DO TWARZY GLOW RÓŻOWA WIŚNIA:
  • mocno nawilża,
  • regeneruje
  • daje efekt odświeżenia,
  • zapewnia promienny wygląd,
  • zmniejsza zaczerwienienia,
  • łagodzi podrażnienia,
  • daje efekt GLOW na skórze!
AKTYWNE SKŁADNIKI:
  • Ekstrakt z wiśni z wyspy Jeju,
  • Wielkocząsteczkowy kwas hialuronowy,
  • Woda różana.

Czerwone twarze atakują!;p


Złota maseczka nadaje cerze rozświetlenia...i chyba akurat ta najbardziej przypadła mi do gustu. Jest według mnie najdelikatniejsza, również fajnie nawilża i oczyszcza skórę.

DZIAŁANIE NATURALNEJ MASECZKI DO TWARZY GLOW ZŁOTA ARALIA:
  • rewitalizuje,
  • odżywia,
  • ujędrnia,
  • nawilża,
  • redukuje zmarszczki,
  • rozjaśnia przebarwienia,
  • daje efekt GLOW na skórze!
AKTYWNE SKŁADNIKI:
  • Ekstrakt z aralii z wyspy Jeju,
  • Wielkocząsteczkowy kwas hialuronowy,
  • Ekstrakt z Kurkumy.


Podsumowując nowości maseczkowe wypadły całkiem fajnie. Mega dobry naturalny skład, wydajność i cena bardzo adekwatna. 
Jeszcze raz wielkie dzięki marce Orientana za wsparcie naszego spotkania. Mam nadzieję, że oby częściej;)

9 komentarzy:

  1. Kiedyś te kosmetyki był bardzo mocno zapachowe i to mnie drażniło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też pachną ale nie jest w jakikolwiek sposób drażniące. Może się trochę pozmieniało...

      Usuń
  2. Nie mam ulubionej, na swój sposób każda jest super. I ta konsystencja, magia!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie kuszą te maseczki z Orientany i widziałam je nawet ostatnio w Hebe na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z kosmetykami do twarzy raczej nie jest po drodze, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń