Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Cześć, dawno nie było nic kolorowego dlatego dziś parę słów na temat mojej przygody z Benecos.
Kosmetyki i pędzelek trafiły do mnie dzięki Michałowi i jego akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody" . Nie ukrywam, że byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się u mnie.


O pomadce pisałam już na moim Insta. Wiązałam z nią wielkie nadzieje ale jednak nie spełniła moich oczekiwań. Mało pigmentacji, i dosyć krótko się trzymała. Kolor niby czerwony CATWALK ale taki nie do końca w moim stylu. Jednak trzeba przyznać, że skład ma dobry. Będę używała ale chyba na kolejną już się nie skuszę;) Opis produktu mówi nam o pieknym połysku na ustach , jednak dla mnie to totalny Matt;)a tak wygląda u mnie:




- w 100% naturalny zapach

- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny


Opis producenta:
Delikatna, kremowa szminka w kolorze głębokiej czerwieni. Połączenie klasycznej szminki kolorowej z balsamem do ust. Szminka zawiera odżywcze bio-oleje z jojoby, rycynowy i słonecznika oraz wosk pszczeli, które doskonale nawilżają i pielęgnują usta sprawiając, że stają się zadbane i aksamitnie miękkie. Wyrazisty i oryginalny kolor nadaje ustom elegancji i charakteru. Pozostawia na ustach uwodzicielski połysk.


Jeśli chodzi o pędzelek to jest mega miękki i delikatny, może jak dla mnie ma za długie włosie ale taka wada to nie wada, daje rade. Dobrze się go czyści także nic dodać nic ująć;) 
Biały transcendentny puder to totalna petarda. jest bardzo delikatny , nie robi efektu maski, ładnie matuje, nie uczula i jest mega wydajny. Jestem bardzo zadowolona i na bank sięgnę po niego raz jeszcze;) Jeśli mowa już o hitach/perłach ja znajduję nie tylko perełki kosmetyczne ale i te błyszczące. Ostatnio Perły wracają do mody jak boomerang a biżuteria z perłami tworzy idealny związek z niejedna stylizacją. Dziś Wam podrzucam nie tylko perełki te kosmetyczne i fajnie jak klikniecie w link to wtedy same przekonacie się jak zabłyszczeć w towarzystwie nie tylko obszerna kosmetyczna wiedzą;)

6 komentarzy: