Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Cześć, kolejny wpis makijażowy. Może nie ma tu strasznej filozofii, jednym słowem prosty jak konstrukcja cepa... Ale jest☺️ dziś skupiam się buszujac po ROSSKU nad marka Revolution Pro. Ostatnio marka wypuściła nowości Natalii Siwiec. Nie mogłam przejść obok tych kosmetyków obojętnie ponieważ wcześniejszą Nataliowa seria była całkiem porządna. 



Moim łupem padły dwie kredki w kolorze czarnym i matowej czerwieni. Do tego dobralam sobie pomadke i paletke cieni
O tyle kredki i pomadka są spoko o tyle paletki do końca nie ogarniam. Ale zrobiłam małe śledztwo, popytalam to tu to tam i wiem że do niektórych cieni przydałoby się coś a, la klej. No niech będzie będę próbować 😁




Kolory paletki są naprawdę imponujące. Mają zajebista pigmentacje i utrzymują się bardzo długo. Jestem ciekawa jaka jest paletka panterkowa z tej samej serii. No nic będę polować też i na nią. Odchodząc lekko od tematu taki make up walnelam sobie na chrzciny córeczki koleżanki. Po długich trudach i znojach doboru kreacji dla małej, koleżanka skusila się na kupno przez netka. Tanio, szybko i nawet ładnie. Nie za milio y monet. Jeśli poszukujecie podobnych ubranek polecam zerknąć na ubranka do chrztu 

2 komentarze:

  1. Makijaż i modelka śliczne, cienie też mają piękne kolory :)
    Ps. U nas wszystkie dzieci są ochrzczone, ale kiedyś może doczekam prawnuków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja muszę zorganizować chrzciny po Świętach, a kompletnie nie mam na to energii :P
    Ta paletka wpadła mi w oko, zawiera super zróżnicowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń