Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Czołem, dawno oj dawno nie było tu nic zapachowego. Już spieszę z nadrabianiem zaległości. Trafiły do mnie w sumie zupełnym przypadkiem Sensation Perfume. Firma jak dotąd mi nie znana ale jak wiecie kocham perfumy byłam bardzo zaintrygowały. Do moich rąk trafił 001 (nie mylić z agentem 007;p) klasyk dobrze nam znany jako Anioły z domieszką Demonizmu tak to prosto nazwijmy. 




Flakonik jest całkiem zgrabniutki bo ma 36 ml ale ze względu na bardzo dobrą trwałość i zapach przeznaczony raczej na wieczór myślę, że wystarczy mi na bardzo długo. Znając już wiele firm, które na swoim koncie mają sporo zapachowych inspiracji śmiem twierdzić, że Sensation jest w czołówce. Kolor perfum jest ciemnożółty a sam zapach czuć także na pudełeczku.  Koszt takiego cudaka to około 20 zł. 


Nie ukrywam, że jestem bardzo zaintrygowana jak by sprawowały się inne dobrze znane mi zapachy. Póki co wielkie zaskoczenie. Jeśli ktoś boi się zaryzykować i zakupić perfumki przez net to wiem z dobrego źródła, że firma właśnie weszła do drogerii Wispol także można śmiało wąchać na żywo;p 

Z mojej strony polecam serdecznie. Marka skutecznie zwróciła moją uwagę i jestem szczerze zakochana w jakości i od razu musiałam Wam pokazać co znalazłam.

Swoją drogą odchodząc od tematu niedługo moje zasoby zapachowe będę montować chyba ba na taśmach;) a tak na poważnie chciałabym Was uczulić na bezpieczeństwo w godzinach popołudniowych. Teraz pogoda niestety nie dopisuje i około 16 jest już szaro i buro a nie wszyscy wracają do domu po pracy autami czy komunikacją miejską. Polecam się zaopatrzyć jak ja w taśmę. Taśma fluorescencyjna pomoże nie tylko Wam ale i osobom kierującym pojazdami.

4 komentarze:

  1. Fajnie, że zapach bardzo Ci się podoba. Ja wybieram zupełnie inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo każdy ma inny gust, i to jest fajne. Dziwne byłoby jakbysmy wszystkie pachniały tak samo;)

      Usuń
  2. Nie znam tej marki ale ciekawa jestem czy znalazłabym coś co odpowiadałoby mi zapachowo :)

    OdpowiedzUsuń