Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Marki Catrice chyba nie muszę nikomu jakoś szczególnie przedstawiać. Jak dla mnie są to jedne z tańszych a super fajnych jakościowo kosmetyków.  Dziś chcę Wam pokazać jakie kosmetyki Catrice podarowało nam na Dzień Kobiet.

Powyżej jak dla mnie nowość fajna złoto-nudziakowa paletka. Całkiem przyjemne kolory które lubię na oczach i bardzo przyjemnej pigmentacji. Idealna do makijażu codziennego i jak dla mnie typowo biznesowego.



Ja nie ukrywam sięgam po nią dosyć często a jeśli Wam się podoba w Drogerii natura kosztuje coś około 22 zł. Także pieniądz mały a radocha spora.


Coś dla oka ciąg dalszy czyli pojedynczy cień w kolorze starego złota, mega pigment - ten od razu trafił do moich ulubieńców. Do tego dostałyśmy kasetkę do wrzucania własnie takich jedynaków.


Tusz do rzęs bardzo delikatny ale daje ładny efekt z delikatną szczoteczką, fajnie wydłuża i rozdziela rzęsy. Ja go nawet lubię;) chociaż jestem zwolenniczka mocnego podkreślenia rzęs.


Korektor znam bardzo dobrze i jestem mega zadowolona z efektów jakie daje. Nie roluje się i nie widać, że jest w ogóle nałożony. Kredką do brwi nigdy nie umiałam się tak do końca posłużyć ale może da mi to motywację do nauki:D


Podkład to mój ulubieniec już od bardzo dawna. Mega wydajny, ładnie kryje , nie zapycha , lekko oksyduje ale u mnie to bardzo słabo widać . Kolor jest dla mojej cery idealny. Taki nie za ciemny nie za jasny. Dla mnie to sztosik za 3 dyszki;)

Uwaga będę straszyć ja bez makijażu...


Uwaga....


A tu ja w Catrisowym makijażu;)


Tymczasem do miłego;)

6 komentarzy:

  1. Znam i lubię ten podkład, paletka ma fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ten korektor to est najlepsza rzecz na swiecie ;D za każdym razme jak trafiam na jakiś inny to i tak wracam do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam korektor sprawdził się u mnie rewelacyjnie ale po Twoim wpisie siegnę po te kasetke, cena super a kolorki piękne.

    OdpowiedzUsuń