Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Nie wiem jak Wy ale ja mam kosmetyki których używam nie tylko ze względu na jakość ale i z sentymentu. Takimi kosmetykami są Esencja olejowa i krem z czarnym tulipanem od marki Uzdrovisco

Tą markę poznałam właśnie w Warszawie na Influencers about beauty zupełnym przypadkiem tak naprawdę i od tamtej pory odkręcam wieko kremu zapach kosmetyku przypomina mi tamte targi. Kosmetyki mają bardzo charakterystyczny zapach i ten zapach własnie bardzo dobrze mi się kojarzy nie tylko, że poznałam fajną markę która jest ze mną do dziś ale także fajne dwa dni spędzone w Warszawie. 


Jeśli chodzi o kosmetyki to fakt faktem są w czołówce moich pielęgnacyjnych ulubieńców. Dzięki nim moja cera zyskała bardzo dużo dobrego. Pozbyłam się w końcu przesuszeń w okolicy brwi i nosa z którymi borykałam się dosyć długo.  Produkty nie zapychają, dobrze się wchłaniają a przede wszystkim jak wspomniałam przywołują miłe chwile. 

Swoją drogą właścicielki marki Uzdrovisco prowadzą super wykłady na temat ich produktów i wiem , że zrzeszają z każdym dniem więcej oczarowanych fanek. Szczerze z całego serca polecam skorzystać z bogatej oferty jaką oferuje nam Polska marka.

6 komentarzy:

  1. ja mam maskę tej marki i jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiałam tą olejową esencję. Nie dość, że byłą mega to jeszcze ten boski zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też poznałam tę markę podczas tej imprezy i bardzo dobrze oceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzooo lubię , chociaz znam tylko pare produktów :)

    OdpowiedzUsuń