Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska




Jak zapewne większość Was wie moja miłość do perfum jest wielka, prawie tak wielka jak do butów. Każda nowość jaka się pojawi natychmiast musi u mnie być nie tylko na blogu ale i w szafce. 

Tym razem nowa jak dla mnie marka inspiracyjna Morico. Trafiło do mnie losowo sześc wybranych przez markę zapachów. Między innymi Lolita Lempicka , Black Opium czy Nectar Love.

Zacznę od pięknych prostych opakowań. Proste pudełeczko zawierające w sobie urocze flakoniki i perfumetki. Jednym słowem siła w prostocie. Duży plus dla marki.




Kolejnym plusem są ceny odpowiednio za 20ml, 30ml i 50 ml zapłacimy 12, 15 i 25 zł. Także każdy znajdzie coś dla siebie nie tylko pod względem zapachowym ale i cenowym. 

Jeśli chodzi o nuty zapachowe najbardziej pasowała mi Lempicka, przyznam że zawsze ją jakoś omijałam i jestem mile zaskoczona tym zapachem. 

Pozostałe to nie do końca moje klimaty ale wiem, że je zużyję z przyjemnością może się przekonam do innych zapachów niż zwykłam używać. Zapachy jak na inspiracje są bardzo trwałe i po kilku godzinach nadal wyczuwam u siebie zapach to chyba największy plus marki i za to wielkie gratulacje.


Podsumowując chętnie zapoznam się z innymi wariantami i szczerze polecam MORICO. Robią dobrą zapachową robotę. Mimo, iż mam swoja ulubioną markę to chętnie odkrywam i polecam inne. Ja na bank wrócę po inne dobrze znane mi zapachy celem porównania i przede wszystkim to mała przyjemność w niskiej cenie. 
Ostatnimi czasy zastanawiam się do ilu z Was docieraja moje wpisy. Zagłębiam się w ostatnimi czasy w artykułach typu "https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/" i mam nadzieję, że dotrze do najwiekszej liczy Was moich kochanych czytelników. Macie swojej sposoby na fajną statystykę?

7 komentarzy: