Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska




Jak zwykle nie mam kiedy zabrać się za napisanie kilku zdań ...ale już postaram się nadrobić co trzeba. Dawno już nie ukrywam dotarła do mnie mini paczka od marki Efektima. Dobrze znane mi płatki pod oczy, które są naprawdę dobre i trzy maseczki typu peel -off. 

Jeśli chodzi o płatki to akurat Efekyimowskie lubię bardzo. Miałam kilka wersji i każda była całkiem przyzwoita. Nie było inaczej i w tym przypadku, skóra pod okiem okazała się rozjaśniona i wypoczęta. Lubię taki efekt...



Nie ukrywam, że bardzo często wracam do płatków tej marki. Dobre, tanie i sprawdzone.



Jeśli chodzi o maseczki typu pell-off to generalnie nie przepadam za tego typu pielęgnacją. Jednak byłam ciekawa jak wygląda to w Efektimie. 




Dla mnie wszystkie miały podobne właściwości. Nie zauważyłam po każdej jakiejś spektakularnej zmiany. Zawsze twarz byłą w miarę oczyszczona i delikatna. Czy do nich wrócę? sama szczerze mówiąc nie wiem. Płatki kocham i dla mnie są najlepsze ever.
Mam pytanie? gdzie piszecie bloga? Łóżko, biurko trawa?:) bo wiecie, że wygoda jest najważniejsza? a tu mam dla was małe co nieco, sama mam i jestem mega zadowolona chociaż to fotel gamingowy ale i mąż korzysta do gier więc se wyrównuje;)

Jaki jest Wasz stosunek do Peel-Off?



1 komentarz:

  1. Maseczki kompletnie się u mnei nie sprawdziły, za to płatki pod oczy są całkiem przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń