Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


www.murrano.pl

Wielkimi krokami zbliża się moja rocznica ślubu. Tym razem postanowiłam postawić na nico inny prezent niż biżuteria, łakocie, wyjazdy itp. Jako że mój małżonek kocha płyn w kolorze herbaty postanowiłam zaopatrzyć go w odpowiednie szkło. 

Przeszukując czeluście internetu trafiłam na w miarę  tanią stronkę z giftami nie tylko opływającą w złocie ale i całkiem ciekawym szkłem mianowicie www.murrano.pl


Przyznam szczerze, że zarówno cena jak i wygląd oraz jakość od razu skradły moje serce. Dobry alkohol...tfu herbata zawsze w odpowiednim szkle smakuje lepiej.

Poniżej fotka poglądowa:



Cena za komplet z sygnaturą to 119 zł i to z darmową dostawą. Przyznam, żal nie skorzystać.
Jeśli nie macie pomysłów na róże okazje to śpieszę z pomocą.
MURRANO

5 komentarzy:

  1. Ja na stronie widzę sporo ciekawych produktow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo jest, na Dzień matki też się tam zaopatrzyłam, tylko w bizuterię;)

      Usuń
  2. o w sumie to niedługo czeka mnie pierwsza nasza rocznica ślubu, więc koniecznie powinnam coś wykminić już :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbata szczególnie jesienią smakuje najlepiej rozgrzewa idealnie ;) a kiedy jeszcze dodamy do tego wolne chwile spędzone przy ulubionej grze strategicznej to pełnia szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie całkiem spoko pomysł tak myslę. Okazji do kupowania prezentów też nie brakuje, zaraz będą Walentynki więc może już znaleźliście prezent dla swojej drugiej połówki.

    OdpowiedzUsuń