Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 

Dawno nie pachniało na blogu? a proszę uprzejmie. Smelli -perfumy w sweterku jak zwykle znalazłam przypadkowo chyba na Facebooku. Myślę nie znam a trzeba Wam je pokazać. 

Zaznaczę, że wszystkie nabyłam z Outletu sklepu i na każdą fiolkę wydałam 9,99.  

Zacznę od designu. ładne, proste opakowania, fiolka z grubego szkła wygląda bardzo solidnie. Wisienką na torcie okazał się sweterek na perfumy za co ogromy plus dla marki. W damskiej torebce niekiedy można znaleźć i szlifierkę kontową...także dodatkowe zabezpieczenie na perfumy jest jak najbardziej zasadne.


Trwałość: w opisie znalazłam, że powinny pachnieć długo ponieważ mają aż 23% zaperfumowania. Jednak dla mnie jakość pozostawia bardzo wiele do życzenia....zapach utrzymuje się u mnie ok 2-3 godzina max. Potem nie czuję nic, jakbym perfum w ogóle nie użyła. Pomyślałam, że może tylko ja nie czuję ale nie. Prosiłam koleżankę by mnie "obwąchała" i ona też nie czuła bym pachniała użytym zapachem.


Odwzorowanie zapachu: tu jest różnie. Bardzo ciekawa byłam jak wypadnie zapach inspirowany Aniołami i Demonami Le Secret. Ponieważ zapach jest jednym z moich ulubionych oprócz oryginału posiadam wiele odpowiedników. I tu jest totalna klapa, zapach nie przypomina w żadnym stopniu tych perfum. Nie wiem za bardzo do czego mogłabym je porównać, zapach nawet mi się nie podoba. 

Inne zapachy jak inspiracja Chloe czy Lacoste jak najbardziej ok. Jedynym minusem w tym przypadku jest trwałość.



Jesli chodzi o etui a właściwie obracając się w tym temacie...Pancernik? mówi Wam to cos? ile razy upadł Wam telefon podczas robienia blogowych fot? mi kilka...na szczęscie nic się nie stało ale dobre etui i ochrona to podstawa. i tu wchodzi... https://pancernik.eu/ ;p 

 Radzę ogarnąć  temat;p 


Podsumowując: efektów wow raczej się nie spodziewałam. Nie ma jakiejś wielkiej tragedii ale lekkie rozczarowanie jednak jest.  Ale nie byłabym sobą gdybym nie dała im drugiej szansy. I jeszcze po nie sięgnę. Czy będą Wam odpowiadać to już musicie ocenić sami.

4 komentarze:

  1. Są ciekawe ;) Szkoda tylko, że ta trwałość taka kiepska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trwałość tak sobie wypada, ale to u mnie, może u Ciebie byłoby inaczej

      Usuń
  2. Nie miałam okazji ich wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze bedziesz miała kiedys okazję, zachęcam, każdy nos inny;p

      Usuń