Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 Kiedy Francis Bocris w 1984 r. tworzył zapach Palomy Picasso (tak to córka Pabla) mnie nie było jeszcze na świecie, ba! nie było mnie nawet na rysunku technicznym. 

Dziś mam 33 lata a zapach który tak bardzo pokochałam ma już 37...;-) Do tego i podobnych zapachów trzeba po prostu dojrzeć.


Zapach jest mocny, intensywny i utrzymuje się dobre kilka godzin. Nie każdej oczywiście będzie pasować.  Niektóre z Was mogą uznać go za "babciowy" ale z nim jest podobnie jak z Chanel 5 albo się go kocha albo nie. Ubieranie w zapach  to domena marki. Zapach jak każde ubranie winien być skrojony na miarę. Tak jest i w tym przypadku https://royal-shop.pl/odziez-meska/koszule-meskie/tommy-hilfiger



Nutę głowy tworzy : Goździk, Kolendra, Róża, Neroli, Dzięgiel, Bergamotka i Cytryna Amalfi.

Nuty serca to : Paczula, Hiacynt, Jaśmin, Ylang-ylang oraz Mimoza.

Nuty bazowe: Mech Dębowy, Cywet, Kastoreum, Wetyweria, bursztyn, Pizmo i drzewo sandałowe.

Tak jak Paloma otoczona była sztuką tak jej zapach otacza sztukę.

Dla mnie to powrót do przeszłości, ponieważ  podobnych zapachów używały moja mam i babcia więc dobrze mi się kojarzą.

Moja Paloma Picasso pochodzi z Ambasady Zapachu. Numer odpowiednika to 108.

Przypominam też, że nadal macie rabat -15% na kod iwona15%


8 komentarzy:

  1. uwielbiam takie zapachy, które mają w ciul lat i jakoś tak zawsze mi się z czymś kojarzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę, ale bardzo mnie zaintrygowałaś opisem i zachęciłaś do zapoznania się z nim :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń