Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 

Perfumy Arabskie jak dotąd były dla mnie odległą galaktyką. Zawsze miałam nieodparte wrażenie, że są dla mnie zbyt orientalne i zarazem zbyt ostre. 

Pierwsza myśl jaka towarzyszy mi przy arabskich perfumach to trwałość i dosyć intensywny zapach, który nie będzie odpowiadał każdemu. 

Jednak moje zdanie uległo nieco zmianie od kiedy w mojej torebce pojawiły się Jannah-arabskie perfumy w olejku i w dodatku w wygodnej w użyciu pipetce. 

Jannah bo tak nazywa się to cudeńko trafiły do mnie dzięki uprzejmości Michała  (Twoje Źródło Urody) oraz sklepu " Zapach Orientu".


Według mnie nie przypominają tych perfum jakie znam ja. Są słodkie, bardzo delikatne a zarazem bardzo kuszące. Nie drażnią przy dłuższym używaniu. A przede wszystkim są bardzo ale to bardzo wydajne co chyba jest ich największym atutem. 

Co nasz nos może wyczuć?

Nuty głowy tworzą: gruszka oraz Jagody

Serca: Gardenia oraz kwiat Lei

Podstawa to paczula. 


Oprócz Jannah dostała jeszcze próbki innych zapachów z najnowszej serii czyli :

1. Nasma

Nuta głowy: czarna porzeczka, róża, różowy pieprz
Nuta serca: maliny, jagody, biała lilia
Nuta podstawy: białe piżmo, wanilia

2. Farid : 

Nuta głowy: róża, oud
Nuta serca: hibiskus, paczula
Nuta podstawy: skóra, oud

3. Taif

Nuta głowy: bergamotka, jabłko, cytryna
Nuta serca: brzoza, paczula, pieprz, goździki
Nuta podstawy: piżmo, irys, cedr, mech dębowy

 

Oprócz mojej pięknej Jannah najbliższy memu sercu okazał się zapach Nasma a najmniej Farid. 

Wszystkie te nowości znajdziecie na stronie "Zapach Orientu" i mnóstwo innych zajebistych rzeczy. Także dla każdego coś miłego .

Cena tej dobroci to 69 zł. 

Ja jestem bardzo miło zaskoczona. I chyba czasem lubię taka być. 


10 komentarzy:

  1. Dobrze, że są delikatne. Może gdzieś przy okazji uda mi się powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało, bardzo polecam , będziesz zaskoczona;)

      Usuń
    2. Musiałabym je gdzieś spotkać na swojej drodze, bo zamawiać raczej nie będę :)

      Usuń
  2. Oj dawno dawno temu miałam perfumy w olekju

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz miałam perfumy w olejku i przyznam, że to fajna opcja. Te chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń