Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


 
Trufle i peptydy to jedna z serii kosmetyków marki Jadwiga. Ja jestem wielką fanką tej firmy i posiadam i posiadałam wiele kosmetyków. ( Żele pod prysznic wymiatają).

Ta seria czyli trufle i peptydy jak dla mnie to totalny strzał w dziesiątkę.  Moja cera bardzo się z nimi polubiła, chociaż nie mam cery dojrzałej. Nie uczulają, nic złego po nich się nie dzieje. 



Każdy kosmetyk ma przepiękny zapach i ładny design. Tonik i żel genialnie zmywają make-up i fajnie dodatkowo oczyszczają skórę. 

Kremy nakładam na noc a przed tym co jakiś czas robię peeling. 



Krem już wyzerowałam - dla mnie jest po prostu rewelacyjny. Konsystencja w formie delikatnego musu bardzo mi odpowiada. Super się wchłania , koi i nie zostawia filmu (ja nie lubię mieć tłustego filmu na skórze zarówno w kremach jak i balsamach). 
Jak dla mnie stanowi świetną bazę pod makijaż.


Maski również wypadają całkiem nieźle. Ucieszyłam się wyjątkowo na algową. Obie też fajnie nawilżają. Ja mam akurat cerę z tendencją do przesuszenia więc tym bardziej mnie cieszy fakt nawilżających właściwości. 

Po więcej cennych info zapraszam na stronkę Jadwigi


Osobiście uważam, że jest to najlepsza seria. I wiem, że jak #wydenkuje wszystkie kosmetyki kupię ją ponownie. Dla mnie bomba!

4 komentarze:

  1. W temacie peptydów, słyszeliście jak rewelacyjne działanie przynosi glutation tad 600? Glutation odgrywa kluczową rolę w recyklingu witamin C i E w naszym organizmie. Służą one jako ważne przeciwutleniacze, chroniąc nasze komórki przed uszkodzeniem, a glutation pomaga je odmłodzić, umożliwiając ich ciągłą funkcję w ochronie komórek. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na semaxpolska.pl!

    OdpowiedzUsuń